Komentari (56)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Fodil reče da ćemo i mi smanjiti nivo izduvnih gasova. Manje graha 37% !
Fuj
Ma pitaće se tu i Mercedes, Bmw, VW, Ford i ostali, jer ako ograniče brzinu na autoputu ne zna se kome će oni prodavavati svoje sportske a i ostale modele, a to u prevodu znači pad proizvodnje, a i profita, a to je kod švabe najgori scenario, tako da će teško ovo proći, a da ne govorim da voli švabo malo pritisnuti kada vozi...
Nikad ovo nece proci kome bi svabe pravile auta 500+ ps
Jesi li svjestan da bukvalno sve druge zemlje EU, Amerika itd.. imaju ogranicenja brzine, i da ljudi tamo i dalje kupuju prejaka auta? Svakako vrlo rijetko vlasnici tih auta koriste i 50% snage, a kamoli vise. Kupujes ga, kao i iPhone, da se hvalis da mozes, a ne da bi stvarno koristio punu snagu.
pa sta ce mi onda Porsche ili BMW ako mu ogranicis brzinu? Golf je onda sasvom dovoljan
Propadose onda yt kanali AutoTopNL AutomannTV i Cars on Autobahn 😢😢😢
Sta su tri postotna boda??? Tesko danas biti novinar, google translate, grickalice i lagano
Da, i onda se proizvodnjaci luksuznih i sportskih vozila mogu pozdraviti sa potraznjom i prodajom svojih modela a treba pogledati podatak koliko Njemacka drzava uprihodi poreza pri prodaji istih tako da od toga nema nista...
Je li to niko u drugim zemljama ne kupuje sportska vozila, iako svaka ima ogranicenje?
@nn.cije trziste poredis sa Njemackim? Ovdje je rijec o Njemackom autobahnu a ne pripizdinama po Rusiji..
Nama vise vozit 400 na sat
I gde onda da razvučemo do panja, pitam ja vas?
ne podrzava narod... nego politicari njemacki :)
glupost cista cuj 130 ostavite autobahn kakav jest debili glupi
Steta.
150km/h maksimalna na autoputu je mjera. Sve preko je cisti bijes i preseravanje. Cemu 200+?
Edo, vozio sam fabiju 1.4, sad vozim f10 i svjestan sam da je u njemu 70 i 170 skoro isto, ali zamisli izleti ti migrant, vepar, srna i slicno... Tu brate nema prezivjelih u autu ako dodje do kontakta.
Podržimo povećanje akciza za dodatnih 10 feninga po litri goriva koje predviđa premijer gdin Fadil Novalić. Više je benefita za to, prema prijedlogu najuspješnije federalne vlade od rata na ovamo. Benefiti: - brža izgradnja autoputeva i brzih puteva, - završetak koridora 5C kroz BiH do 2027. godine, - izgradnja brzog putnog koridora kroz Lašvansku dolinu, - izgradnja autoputa Zenica - Bihać, - brža izgradnja autoputa Sarajevo-Beograd preko Tuzle, - završetak gradskog autoputa u KS.
Najveci argument za neogranicenu brzinu im je uvijek bio da njihova auto-industrija prodaje vise auta jer cijeli svijet zna da su auto pravljena da mogu izdrzati visoke brzine. A u drugu ruku Svabi nije nista voziti na posao 200km, jer kad je neograniceno stigne za sat vremena
Angela je započela proces deindustrijalizacije Njemačke još prije par decenija, tako da nimalo ne čudi dalje uništavanje glavnog brenda te zemlje: autoindustrije! Benz je već podijelio svoju firmu, Opel zatvorio svoj istorijski pogon, VW planira otkaze 30.000 radnika (one u firmama koje snabdijevaju VW niko ni ne broji) i planira auta napravljena u Kini uvoziti u DE(!), te ove montirane ankete za limit na autoputu su logičan slijed.
Ljudi bi trebali tražiti odštete, jer su bili u zabludi kada su kupovali auta sa ugraviranim brzinama do 260 km/h i više. Dvije stvari treba (još) znati razlikovati: jedna je ograničenje brzine gdje uslovi ceste itd to zahtijevaju, a druga je stvar nametanje ograničenja u državi koja je simbol za autoindustriju i odlične dionice autoputeva. Nisam za brze vožnje, dapače, zato se držim desne trake, ali ne može i ne smije moja volja biti nametnuta drugima
Evo da ti objasnim kao inženjer koji vodi proizvodnu kompaniju: zapadnjačka industrija više nije konkurentna jer je tehnologija postala jeftina. Roboti i tehnologije koje su nekada dale prednost zapadu sada su dostupne svima. Uvođenjem električnih auta to je još više naglašeno jer su dosta jednostavniji u razvoju i za kopirati. Npr. industrija solarnih panela je u Njemačkoj propala za par godina zbog Kine.
PRIKAŽI ODGOVORE (2)