U jenom kvartalu su prevezli 105K putnika.Znaci oko 35K putnika mjesecno ili malo vise od 1000 dnevno u zemlji kojoj zivi izmedu 2.5-3.5M stanovnika.I onda se neko pita sto su propali,a da ne govorimo o tome da gotovo nikakvu robu ne prevoze.Njima treba povecanje od 2500% samo da opravdaju postojanje kao firme.
ŽFBiH ne mogu biti rentabilne na putničkom saobraćaju ili imati neke prinose koji bi to pravdali, a to je slučaj i u Njemačkoj, Japanu, itd na mnogim linijama. Ljudi bi se trebali informisati malo bolje. Problem je njihova nerentabilnost u sektoru transporta robe, a to je rezultat kriminalne sprege poltiike i nadtaša, ali i špeditera. Lažno carinjenje cisterni po drugim osnovama i neprijavljivanje robe je jedini razlog zašto gorivo prevoze cisternama
Pogledaj koliko koštaju troškovi prijevoza nafte i benzina cisternama i usporedi sa prevozom željeznicom i lokalnim razvoženjem. Sve je jasno, cisterne nikako nisu isplative ako se ne uzme u obzir krivo carinjenje te utakanje i istakanje goriva druge tarife, zaobilaženje prikazivanja da je roba i došla, itd. Ovo je kriminal koji potvrđuje direktnu spregu naftaša i političara jer svi to rade, inače bi prevozili robu prugom do najbliže tačke
Prikaži sve komentare (50)