U jenom kvartalu su prevezli 105K putnika.Znaci oko 35K putnika mjesecno ili malo vise od 1000 dnevno u zemlji kojoj zivi izmedu 2.5-3.5M stanovnika.I onda se neko pita sto su propali,a da ne govorimo o tome da gotovo nikakvu robu ne prevoze.Njima treba povecanje od 2500% samo da opravdaju postojanje kao firme.
ŽFBiH ne mogu biti rentabilne na putničkom saobraćaju ili imati neke prinose koji bi to pravdali, a to je slučaj i u Njemačkoj, Japanu, itd na mnogim linijama. Ljudi bi se trebali informisati malo bolje. Problem je njihova nerentabilnost u sektoru transporta robe, a to je rezultat kriminalne sprege poltiike i nadtaša, ali i špeditera. Lažno carinjenje cisterni po drugim osnovama i neprijavljivanje robe je jedini razlog zašto gorivo prevoze cisternama
Pogledaj koliko koštaju troškovi prijevoza nafte i benzina cisternama i usporedi sa prevozom željeznicom i lokalnim razvoženjem. Sve je jasno, cisterne nikako nisu isplative ako se ne uzme u obzir krivo carinjenje te utakanje i istakanje goriva druge tarife, zaobilaženje prikazivanja da je roba i došla, itd. Ovo je kriminal koji potvrđuje direktnu spregu naftaša i političara jer svi to rade, inače bi prevozili robu prugom do najbliže tačke
Dakle svi do zadnjeg naftaši prevoze robu daleko nepovoljnijim, tj skupljim transportom. Zašto? Sve je jasno. Ova sprega politike i naftaša čini to da niko ko nije u toj sprezi neće ući u taj biznis, cijena nabave i porezi bi ih činili daleko skupljim od konkurencije da ne muljaju. S druge strane muljanje bez političke zaleđine bi im bilo lako za provaliti jer je sama odluka da robu tako prevoze jasan signal šta namjeravaju i inspekcije bi im razbile poslovni model