Da budemo iskreni, ovdje je plan i program rada u obrazovanju jedan od glavnih problema ako ne i glavni. Od osnovne škole se djecu uči mnogo toga što im kasnije neće koristiti u životu ako se ne opredijele za određenu vrstu zanimanja. Npr. matematika, kad je ikome trebala u životu ko se nije odškolovao za informatičara, profesora matematike ili fizičara? Valjda je sabiranje, oduzimanje, množenje i dijeljenje dovoljno "običnom" čovjeku?
Imam druga otisao u Travnik kupio diplomu u Zenici kupio pedagosku grupu predmeta preko SDA direktora i SDA odbora postao profesor! Kakva tu reforma moze pomoci? Samo autobus djecu u Sarajevo na testiranje i ako ne zadovolji razred nastavnik, ucitelj... Otkaz! Ili dovedite strance u obdanista pa mozda za 15god bude rezultata
Ne kažem inače da su fundamentalne nauke pogrešne i da ih ne treba predočavati djeci već je ovdje pogrešno to što se previše potenciraju. Od fizike ja npr. pamtim što sam učio teoretski o gravitaciji, Njutnu, Ajnštajnu ali one jednačine ne pamtim. Više sam naučio o fizici preko one emisije "Znanost Glupog" nego u školi.
@Styqian: Matematike nemož dovoljno naučiti. Ali osim matematike učiš kao se problemi analiziraju i rješavaju, dobiješ strpljenje, itd ... to ti je ustvari šta načiš za život iz matematike.