Ja sam završio Medicinsku srednju i mogu ti komotno reći da sve ono što su nam predavali na poljima maternjeg jezika, matematike, biologije, hemije, fizike je potpuno beskorisno za rad u zdravstvu. Jedini predmet koji ti je potreban je Zdravstvena Njega i bar dvije godine prakse u bolnici i tjt. Ne školujemo se mi za doktore, hirurze ili patologe pa da učimo o Anatomiji, Patologiji, Sociologiji ili šta već ne. Za to postoje fakulteti
Ako dijete u ranoj dobi pokaže sklonost ka određenom predmetu, npr. ako ga privlači crtanje, onda trebaju postojati određeni nastavni postulati koji će dijete usmjeravati samo ka tom usavršavanju crtačkih sposobnost uz minimalnu distrakciju ostalih predmeta (tj. usvojiće samo neophodno i korisno znanje iz fundamentalnih nauka, maternjeg jezika i sl.)
Problem današnjice u obrazovanju je taj što se djecu konstantno (ne samo kod nas) filuje nepotrebnim i beskorisnim znanjem u osnovnoj i srednjoj školi a od čega neće imati koristi sve do fakulteta kad se odluče za samo jednu vrstu zanimanja i gdje mogu birati predmete koje će slušati i položiti
Ne kažem inače da su fundamentalne nauke pogrešne i da ih ne treba predočavati djeci već je ovdje pogrešno to što se previše potenciraju. Od fizike ja npr. pamtim što sam učio teoretski o gravitaciji, Njutnu, Ajnštajnu ali one jednačine ne pamtim. Više sam naučio o fizici preko one emisije "Znanost Glupog" nego u školi.
Da budemo iskreni, ovdje je plan i program rada u obrazovanju jedan od glavnih problema ako ne i glavni. Od osnovne škole se djecu uči mnogo toga što im kasnije neće koristiti u životu ako se ne opredijele za određenu vrstu zanimanja. Npr. matematika, kad je ikome trebala u životu ko se nije odškolovao za informatičara, profesora matematike ili fizičara? Valjda je sabiranje, oduzimanje, množenje i dijeljenje dovoljno "običnom" čovjeku?