Neko je spomenuo odlazak Mcdonaldsa iz BiH i to je ustvari suština kako danas BiH izgleda. Sam Mac je smeće u smislu te brze hrane, ali se kroz odlazak jednog takvog brenda ogleda percepcija države i kako ju stranci vide.
Ne odlazi McD vec je bosanac koji je kupio fransizu muljator koji je zbog tog izgubio fransizu, jer McD mora da brine o svom imidzu. Sljedeci ko se pojavi sa parama moze da kupi fransizu i otvori avoje McD restorane.
I onda se mnogi u BiH pa i u Hrvatskoj čude kako to da se strani brendovi lijepe za Hercegovce odnosno kako to da stranci najviše povjerenja imaju u poduzetnike iz Hercegovine kada je u pitanju distribucija njihove robe u regiji. Pa Hercegovci nikada nisu za*ebali svoje poslovne partnere za razliku od mnogih u Bosni i Hrvatskoj.
Poduzetni Hercegovci poštuju ugovore, na vrijeme plaćaju, izgradili su status pouzdanog partnera i zato stranci ako nemaju svoje podružnice u ovoj regiji za glavne distributere biraju redovito Hrvate iz Hercegovine jer ih smatraju najpoštenijim i najpouzdanijim partnerima. Mnogi u Hrvatskoj i BiH su zbog toga jako ljubomorni na Hercegovce, ali strani kapital bira onoga u koga najviše ima povjerenja.