Šestočasovni program, dva-tri testa iz različitih predmeta svaki drugi dan, natrpavanje znanja iz različitih oblasti u mozgove djece koja ne žele da to uče već samo da prođu sa prolaznom ocjenom je glavni problem modernog školstva. Ukinuti ocjenjivanje i poticati djecu na učenje, istraživanje, da sami odluče šta im se sviđa da uče a ne da ih drugi straše kečevima, neprimjerenim vladanjem za nedolazak na nastavu, nagomilanim gradivom i testovima
Ja se sjećam od Osnovne škole kako mi je bilo teško svaki dan ustajati rano da idem u školu kad mi se nije išlo, na onakom jutru da mi šta ćaća neki pripovijeda a ja bih samo da spavam, kako sam se bojao loše ocjene, četvorke čak pobogu a danas mi u glavi ostade samo ono bitno znanje za preživljavanje. Sve što želim sad da naučim ili pročitam, imam na internetu na provjerenim portalima i u bibliotekama. Hvala Bogu da sam ih se otarasio
Prikaži sve komentare (145)