Isplatio bi se on tokom čitav godine, samo pojačaš red vožnje tokom SFF-a. Slažem se da Sarajevo ostatkom godine nema ni blizu doba noćni život kao za vrijeme SFF-a, ali to ne znači da se recimo komercijala i tramvaji koji polaze svakih pola sata naizmjenično ne bi isplatili. Isplatili bi se itekako.
Isplatio bi se on tokom čitav godine, samo pojačaš red vožnje tokom SFF-a. Slažem se da Sarajevo ostatkom godine nema ni blizu doba noćni život kao za vrijeme SFF-a, ali to ne znači da se recimo komercijala i tramvaji koji polaze svakih pola sata naizmjenično ne bi isplatili. Isplatili bi se itekako.
Sta ljudi ovdje pisu pa to je nevjerovatno. Cuj njima treba nocni zivot, da bi radio nocni prevoz. Pa ono da covjek ne povjeruje. Pa ne bi bilo 50 nocnih linija sa po nekoliko autobusa, vec manji broj linija sa jednim, eventualno dva autobusa. I to treba da ide na teret kantona Sarajevo. Ako se zato ne mogu izdvojiti sredstva, onda bolje da se prikljucimo Evroazijskoj Uniji.
A ovi sto pisu o nocnom zivotu. Tacno je da poslije 9, 10 nema nekog zivota, osim tamo gdje se ne okupljaju uhljebi i babini sinovi, i ostali kontraverzni likovi, kao i tamo gdje je vec ugovoren neki nastup, najcesce neke silikonjare iz Srbije ili nekog kafanskog pjevaca, takodje iz Srbije. Ili ovi iz domace alternative. Hebi ga, ne mozes kao u Beogradu da izadjes u ponoc i biras u koji ces nocni klub otici, STO UOPSTE NIJE LOSE.