Razlika je u tome što Švabo ima rashode kojih se može veoma lagano kutarisat. Ovo su samo oni bizarni bez milijardi koje idu za Unicef i crveni krst. 909 miliona ide godišnje za Indiju za zeleni javni prevoz. 20 miliona za biciklistićke staze u Peru'u, 12 mil za Togo za decentralizaciju vlasti, 4.6 mil za zelene frižidere u Kolumbiji. Ovo je sića. One krupne stvari kao Ukrajina su dvocifrene milijarde. Sljedeći izbori, donose reset bez zelenih u vladi
Kinezi sve bogatiji postaju, onda možeš mislit koliko BMWova, Audija treba samo ta da izvezeš? Pa neće se valjda vozat u Great Wall i drugim igračkama. Airbus, ima naruđbe za sljedečih 10 godina rezervisane. Halo ba. Ako švabo padne, možemo svi ugasit svjetlo
Ono što se danas smatra statusnim simbolom može doživjeti potpuni kolaps u narednih 10 godina. Sjetimo se Nokia telefona. Možda uduće generacije neće ni polagati vozački, nego će naručivati auta kao Glovo da ih sama voze na odredište. Taj auto neće biti BMW već neki jeftini električni AI auto. Za vožnju danšnjim autima, bez AI, možda će teebati posebna vozačka dozvola. Ti ljudi, a to smo mi u budućnosti, bit će rizik za učesnike u saobraćaju.
Prikaži sve komentare (120)