pa ispade da nismo...jest da ce se oni vozati autoputem 10 15 godina, a mi necemo, ali ce poslije nasa drzava imati svoj autoput, a oni ce jos uvijek placati drugome.....
BIH, tacnije Federacija BIH je od nasega novca izgradila trasu od Josanice do Kaknja. To je nas autoput. Dionica prema Zenici, sarajevska zaobilaznica, trasa Bijaca-Zvirovici je finasirana kreditima EBRD-a. Tako da sve ovo autoputa sto se gradi zapravo nije nase. Ako ste pratili sto je Hadzic govorio, da ce mo i mi neke trase dati koncesionarima. Samo za HR ima jedna kvaka, oni ce obavezati koncesionara da na dionicama od Zagreba do Karlovca i od Zagreba prema Varazdinu izgradi i trecu traku
MI cemo da gradimo jos 20 godina dok ne zavrsimo cijeli autoput, a nakon toga jos 20 godina da vracamo kredit. Opet dodje na isto, Kreditiranje ili koncesija, skoro pa i nema razlike. Jedino da smo to dali koncesionarima prije 10 godina do sada bi imali zavrsen autoput.
Zašto bi to bilo glupo, kad je jedino preostalo rješenje? I Hrvatska ima 1015 km autocesta i ne može ih koncesionar oduzeti. A to da će cestarina biti skuplja nema podloge- pa poskupljuje i ovako skoro svake godine. Jedino neće biti dobro za radnike HAC-a od kojih će dobar dio dobiti otkaz jer ih je realno previše, pogotovo što se sve više uvodi elektronska naplata cestarine. I kod nas je još ostao relikt prošlosti (socijalizma) zbog kojeg odmah unaprijed osuđujemo svaku privatizaciju, što nekad jest, ali nekad i nije dobro.
@ved
znam sta je rata kredita,moja je 6500 mjesecno.A ove rate za autoput ti i ja je placamo kroz poreze i razno razne odbitke uz ogromnu kamatu i opet placamo cestarinu,eto da znas:)
Kreditiranje ili koncesija, skoro pa i nema razlike.
----------------------------------
Oh ima razlike. Pitaj Damira pijanicu i Zlaja patoloskog lazova da ima razlike.
Kad das koncesiju u Bosni, to onda znaci da si uzeo kredite od stranih banaka i izgradio po paprenoj cijeni u koju je uracunata i korupcija crvenih i zelenih kmera autoceste, koje ce se placati iz cijene goriva, BH Telekom profita i cestarine, po paprenoj cijeni izgradnje od 20 miliona eura po kilometru razmijenjenih u Bosnjackom institutu Zlaje Lagumdzije i Damira nebosnjaka Hadzica, dok ce se one dionice od 3 miliona eura po kilometru davati stranim kompanijama koje financiraju Zlaju, Damira i crvene kmere.
Zasto u koncsiju nisu dali cijeli koridor 5C, nego su gradili i planiraju graditi najskuplje dionice, sa najvisom nadmpanom cijenom, a one jeftine od 3 miliona eura po kilometru, njih ce kmeri pokloniti stranim komppanijama.