@gooUser1569769377: kucni prikljucak ima 11 KW (3x3,7), a recimo VW ID.3 koji sam neko vrijeme koristio, 58 KW. S tim da se baterija ne puni svo vrijeme punom brzinom (sto punija, to sporije ide). Tih 11 KW je za kucne instalacije velika snaga, imao sam srecu da sam bio (i za sada ostao) jedini u kuci sa Wallbox-om, inace bi morali dijeliti snagu. E sad ti iskusni sjedi pa racunaj.
@gooUser1569769377: Sa brzim punjacima na autoputu 150-200 KW) svejedno nikad ispod 45 minuta, za tih sitnih 58 KW (efektivno napunis do 50, onaj ostatak ide tako sporo da se ne isplati cekati), i onda predjes 200 km, pa opet glavobolja, gdje da napunim, imam li odgovarajucu karticu, hoce li funkcionisati ...
OpetJa66-OpetJa66- a sta mislis da probas jednog( bilo kog) Teslu . Jesi li se ikad pitao zasto oni samo izadju iz auta i ukljuce/iskljuce (3sekunde) nikakvih kartica , glavobolje i zadrze se og 10-20 minuta , a nekada napune prije/ brze nego sto ti pokrenes punjac za svoga VW ID , dalje ako ti je baterija 58 kW ,( sto je jako malo )na brzim punjacima ne punis svih 58 kw vec 80% , brzina punjenja ne pada pri kucnom punjenju ( tu je konstanta, 11 kw punjenje ne moze ostetiti bateriju)