Ko vjeruje da je Muhamed saws poslanik, onda vjeruje u sve što je preneseno u zabilježeno u vezi s njim, a autoriteti su ocijenili kao vjerodostojno. Shodno tome, vjeruje u njegovo uzdizanje na nebesa. U vezi s tim se bilježi hadis:
Od Ibn Mes'uda, radijallahu 'anhu, se prenosi da je rekao: „Rekao je Allahov poslanik, sallallahu 'alejhi we selleme: „Pored god koje skupine meleka bi naišao u noći Isra'a, rekli bi mi: „O Muhammede, naredi svome ummetu da čine hidžamu!“
Pametnom dosta da shvati njene koristi po organizam.
A ja bih samo voljela da nam doktor objasni svoju tezu: "I po sunnetu i po državnom zakonu, samo se ljekari smiju baviti hidžamom i liječenjem uopće." Naročito ovo "po sunnetu". Hidžamu su radili ashabi koji nisu bili ljekari i nema potrebe da se sada komplikuje ljudima i insistira da mora biti doktor u pitanju i na taj način monopolizira hidžama. Naravno da se neće otići nekom laiku, ali nije to nikakav do te mjere složen zahvat da to može uraditi samo jedan dr u BiH.
pretpostavljam da je to rekao da ne bi naša bagra to vidjela kao mogućnost zarađivanja para pa se igrala s tim. zato je bolje da to radi ljekar odnosno školovana osoba za to. šta da ti neka budala presječe ne daj bože krvnu žilu, vrlo bitno je da to bude liječnik.
Razumijem ja zašto on to kaže, zato i ja kažem da se naravno neće otići nekom laiku. Ali nije u redu podcrtavati kako on jedini ima certifikat i provlačiti kroz to da je jedini i stručan za hidžamu. Ne kažem da se ne ide kod njega i da se ne ide doktoru, ali nije on jedini koji to zna raditi kako treba. Svaka njemu čast, ali tvrditi da se po sunnetu samo ljekari smiju baviti hidžamom je pretjerano. Opet kažem, ne znači da to može raditi onaj kome god naumpadne, gdje god hoće i kako god, ali ne ograničavajte hidžamu na dr. Omerhodžića.