Ne stoje vozovi jer su prebrzi za nase pruge ili zato sto nema lokomotiva koje bi ih vukle ili zato jer su nekompatibilni i previse napredni.
Stoje zbog troskovi odrzavanja.
Sjetite se price o potrosenim tockovima Koncarevog voza isto tako frisko uzetog.
Redovna kontrola u svijetu podrazumijeva i redovan remont - kod nas se handri dok nesto ne crkne pa onda mijenja.
Problem s vozovima je sto se takve stvari ne smiju dopustiti da crknu negdje usput i onda se u nedostatku sredstava za remont prosto iskljucuju iz saobracaja.
S tim da se voz zamisljen da ide 200 km/h po uredjenoj pruzi daleko vise lomi i kvari po neuredjenoj pri 40 km/h.
A sredstava za remont nema jer nema putnika ni transporta robe, jer projekcije potraznje za takvim transportom ne odgovaraju stvarnosti, jer karte za recene vozove ne bi mogli naplacivati kao sto su planirali - tj. kao karte za voz koji ide 200 na sat.
Zato voz stoji.
Jer da ga puste na prugu za 6 mjeseci bi morao na remont tj. bio bi neupotrebljiv.