Komentari (96)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Ali! Mozes oprati par miliona na neupotrebljivim vozovima. Provjerena bosanska ekonomsko razvojna politika.
I da ne zaboravim, to sto drzava ide u minus 100 miliona nema veze, ti sa par seljaka uzmes 1 mil i podijelis. Stoka.
Upravo tako ... Ali, nisu oni stoka... stoka smo mi... što ne odemo i ne povješamo učesnike ovih događanja... Nije kriv lopov što krade... krivi su posmatrači što ne uzmu pravdu u svoje ruke...
PRIKAŽI ODGOVORE (1)
OOOOOOO HEPEEEEEEEEEEEEK
Čitao sam ovu vijest polahko razmišljajući istovremeno o državi, putevima, prugama i onda se spustim na tvoj komentar.... što me nasmija, nevjerovatno :))
Ma ni hepek nam neće pomoći ;) Samo napalm
PRIKAŽI ODGOVORE (1)
Bivši gen. Direktor je za ovaj poslovni potez dobio prestižno priznanje SENATOR, kao najveće priznanje za uspješnog managera.
Vagoni gospodo, ne radi se o vozovima, stoje zbog toga sto je Hrvatska "minirala" Bosnu uvodjenjem enormnih taksi za koristenje njihovih pruga. Tako da se ne isplati. Inace prvo su ih blokirali na taj nacin da su trazili da se 12000 stranica Talgo dokumentacije prevede na hrvatski, nakon toga su otezali sa tehnickom dozvolom, da bi na kraju uveli enormne takse za strane vozove na njihovim prugama, cime su ubili regionalni zeljeznicki saobracaj, sto im je i bio cilj. Treba se sjetiti kad budemo uvozili i kupovali robu od njih. Sjetite se da je Hrvatska potezom pera ubila investiciju FBIH poreskih obveznika od vise desetina miliona eura i toga se sjetite prilikom svake posjete Konzumu i Merkatoru ili prilikom svake kupovine HR robe. Naravno krivica je i na korumpiranim vodstvima ZFBIH i vlade FBIH, svih od onih koji su narucivali, do onih danas koji sad to zele pokloniti Turcima, Bosna je trebala prvo rjesavati svoje zeljeznicke probleme, pa tek onda ako bude super uspjesna ostalo.
Joj sto se laze u ovom clanku. FBIH je platila prije godinu dana 200 miliona eura za totalnu rekonstrukciju pruge od Bradine do juzne granice BiH sa HR. Isto tako obnovljene su stanice u Mostaru i Capljini. Sto znaci nije bas da je to makadam. Cak naprotiv, te pruge ako je posao uradjen kako treba moraju biti dobre. Postavljena je nova kmena podloga, betonski blokovi umjesto drvenih letvi ispod sina, sine su zamijenjene, to treba fercerati dobro. Medjutim sad ovi lopovi pokusavaju nas ubijediti da je bolje da sve to izdamo Turcima za malu lovu (13,5 mil. eura za tri godine), pa kad nam ih vrate, od njih nece ostati nista. Bolje i da stoje, nego da nam ih Turci upropaste. Inace dobar menagment bi pokrenuo i Talgo. Jeste narudjba boze sacuvaj, neko treba u zatvor, medjutim moze se to isplatiti pravim potezima, a pravi potez svakako nije iznajmljivanje Turcima. Ako hoce kupiti za istu lovu placanja, OK, ako nece, ciao, nikako ne iznajmljivati.
prvo...da li su uopste kupili lokomotive za ove vagone? drugo...koliko treba stotina miliona da se pruge prilagode za ove brzine? trece....zasto devet kompleta kad objektivno ni za dva nema posla? cetvrto...ako imamo novinare zasto nisu istrazili tko se upluso u ovom poslu? peto...ove vagone sad kad bi prodavali ovako nove nebi dobili vise od 60% cijene zbog amortizacije koja se knjizi na njih tj godina od prodaje....tuga od biznisa :)
Ne stoje vozovi jer su prebrzi za nase pruge ili zato sto nema lokomotiva koje bi ih vukle ili zato jer su nekompatibilni i previse napredni. Stoje zbog troskovi odrzavanja. Sjetite se price o potrosenim tockovima Koncarevog voza isto tako frisko uzetog. Redovna kontrola u svijetu podrazumijeva i redovan remont - kod nas se handri dok nesto ne crkne pa onda mijenja. Problem s vozovima je sto se takve stvari ne smiju dopustiti da crknu negdje usput i onda se u nedostatku sredstava za remont prosto iskljucuju iz saobracaja. S tim da se voz zamisljen da ide 200 km/h po uredjenoj pruzi daleko vise lomi i kvari po neuredjenoj pri 40 km/h. A sredstava za remont nema jer nema putnika ni transporta robe, jer projekcije potraznje za takvim transportom ne odgovaraju stvarnosti, jer karte za recene vozove ne bi mogli naplacivati kao sto su planirali - tj. kao karte za voz koji ide 200 na sat. Zato voz stoji. Jer da ga puste na prugu za 6 mjeseci bi morao na remont tj. bio bi neupotrebljiv.
ahahahaha a jest nas levate, postalo je smijesno
pa šta radi sipa majko draga. ne mogu se pare naše trošiti a da se za to ne odgovara. sve odgovorne zatvoriti i tražiti da vrate pare. neće valjda naša djeca njihove promašaje plaćati.
...mnogi je nehljeb omastio brke sa 5-10%...kad jednog dana ovdje počnu hapsit zbog kriminala, ostaće u saraj'vu 16 duša...od toga 10 penzionera...
oni imaju voz . . .a mi se moramo guzvat po cetvero u taksiju eeee
[Bosna i Hercegovina]
Zato treba okaciti za jaja kriminalce koji su oprali pare kupovinom istih...
"Ma jebo to nek mi idemo u brazil"-prosjecni bosanac sa prosjecnim koeficijentom inteligencije
Evo im prijedlog : Nek' uvedu liniju gradskog voza od Bosnalijeka/Sušice pa do Rajlovca/Tarčina,sa nekoliko zaustavnih mjesta bi u jutarnjoj i popodnevnoj špici sigurno imali nekoliko hiljada putnika što bi moglo biti dovoljno bar za održavanje. U svakom slučaju,najgore je da stoje.
A ko će to organizovati kad u željeznicama ima zaposlenih SAMO 4.000
Ugovor potpisale dvije države: BiH i Španija; Projekat proglašen razvojnim; Vozovi testirani sa lokomotivama koje voze po našim prugama; I da ne nebrajam dalje. Ali, bolje im je da se vozaju po turskim nego po našim prugama, zar ne?
https://www.youtube.com/watch?v=Z-4v4I7Gzk0