Kako čovjek slaga, a nije ni trepnuo.
Čitava dionica od Olova do Kladnja duga je 21,688km.
Put će biti skraćen za nekih 3,4km, ali će biti značajno ubrzan i što je za svaku pohvalu, ali nema potrebe da se laže.
Druga stvar jeste da je projekat napravila prošla vlast i uradila dionicu od O. Luka do Paklenika. Od kad je ministar BIjedić grade se samo ova dva mosta, a dionica zbog tunela dugog oko 800m neće biti završena do 2016. godine.
Ovo sigurno nije nešto čime se on može hvaliti, jer je pred izbore najavljivao završetak i modernizaciju kompletne dionice od Sarajeva do Tuzle.
Rekao je kraća za 10km od TZ-SA ali je očigledno da ova izjava o završetku radova teško da ima veze sa realnošću. Tender za tunel dužine 902 m je objavljen u julu o.g. pisalo je da su sredstva osigurana od Europska investicijska banka / Vlada Federacije BiH ali šta je sa sudbinom tendera ministar ne spominje. Spominje da treba para i proizvoljno prolongira ranija obećanja. Ako nema para Vlada bi možda mogla raspisati ZAJAM za Karaulu. Čak i uz najminimalniju kamatu bilo bi jako puno ljudi koji bi čisto iz patriotskih i pragmatičnih razloga uzeli obveznice na 2,3, 5, 7 godina. Samo da se ta famozna KARAULA jednom zauvijek premosti.
S obzirom kakav je to put (izgled i opterecenost) i ono sto je do sada uradjeno, to ce biti pun pogodak i osjetice se na na vremenu i sigurnoti veoma.
Kada je ispravljen put Beograd-Bar na Zlatiboru, za nekih 1,4 km, tj. ispravljene su krivine pomocu mostova. Ta mala usteda na kilometrazi smanjila je moje putovanje iz Posavine do sjecera CG za citavih pola sata (krivine, sleperi...). Put koji ide preko TZ- Kladnja-Vlasenice-Gorazda-Cajnica... je dosta kraci od ovog preko Zlatibora, ali vremeniski se ostane vise od sat i po duze...
Tako da sitne prepravke mogu da donesu ogromnim pomacima.