bubica radi za interese privatnika, u ovom slučaju centrotransa. u normalnoj državi robija mu ne bi ginula.
narod je povodljiv i gleda samo da mu je dobra usluga. činjenica je da će zbog izdajničkog čina bubice, veliki broj ljudi ugrasu ostati bez posla, a centrotrans kad preuzme prevlast iskorištavat će radnike po klasičnoj šemi privatnika, mala plata a radi povazdan.
Nije tačno. Konkurencijsko vijeće BiH je još prije 7-8 godina donijelo obavezujuću odluku da se mora uvesti konkurencija u autobuskom saobraćaju u Sarajevu.
Javna nabavka usluge prevoza putnika će pokazati ko će ponuditi jeftiniju cijenu karte na određenoj liniji.
Trolejbuska i tramvajska infrastruktura je vlasništvo GRAS-a i ne može se uvesti konkurencija, ali izvini putevi u Sarajevu nisu vlasništvo GRAS-a pa da samo njihovi autobusi njima mogu saobraćati.
Pametan model se sigurno može naći. Privatni prevoznici se preuzeli primat i u zraku i na vodi i na šinama i na cestama, pa ne vidim razlog da se kvalitetno rješenje ne može pronaći i za Sarajevo.
Pametan model se sigurno može naći. Privatni prevoznici se preuzeli primat i u zraku i na vodi i na šinama i na cestama, pa ne vidim razlog da se kvalitetno rješenje ne može pronaći i za Sarajevo.
može se 'naći' i to upravo onako kako sam napisao u prvom postu. tako će i biti. hiljadu familija će uskoro ostati bez hljeba, a radnici centrotransa će ubrzo raditi za eksere. sve je to omogućio bubica i slični njemu. boli ih briga dobri su za kojih desetak hiljada maraka.
narod će imati bolji prevoz, ali ne radi usluge centrotransa već radi javašluka i lopovluka gradskih vlasti.
Centrotrans je odavno privatan i ne bih rekao da radnici rade "za eksere". To što je u GRAS, kako je koji direktor upravljao, navukao ogroman broj administrativnog osoblja koji nema šta da radi 8 sati dnevno, ne trebamo plaćati ti i ja u lošoj usluzi po skupoj cijeni. Više se ne sjećam tačnih brojeva, ali čini mi se da njihovih nešto manje od 200 vozila sada opslužuje firma od preko 1700 zaposlenih. Je li to trebamo mi da plaćamo?
ima logike u tome što pričaš, ali neko mora odgovarati za pljačke u grasu i nelegalno zapošljavanje ljudi. da je gradska vlast i rukovodstvo grasa radilo odgovorno svoj posao, gras bi danas trebao da ima super autobuse, tramvaje i ostalo. u tome je ključni problem. odgovornost.
vlastodršcima je svakako dobro, a jedini ko će da ispašta njihove greške su radnici. ko i sve drugo u državi.
Nažalost živimo u sistemu u kojem firma u državnom vlasništvu ne može uspjeti. Zato je najbolje privatizirati/dati u koncesiju sve što se može. Od javnog prevoza do muzeja, od usluga čiščenja u bolnicama do parking prostora u gradu.
Ne samo da će usluge biti efikasnije i jeftinije, već će i političari imati manje prostora za postavljanje "sposobnih" na mjesta u upravnim, nadzornim i drugim odborima, zatim direktora koji opet postavljaju svoje ljude na niža radna mjesta itd. itd.
Tako da bi uštede bile mnogostruke.