Islamskarepublika@
Bravo,nisu rekli ni da im radnici nemaju radno vrijeme ni svoj privatni zivot,da nisu u radnom odnosu nego u robovlasnickom odnosu sa firmom centrotrans,nisu rekli ni da su sa Bubicom u familijarnin odnosima,nisu rekli ni kako su dosli do imovine centrotransa,koliki tal daju Bubici,Konakovicu i Cardzicu,svasta nisu rekli.
HIH,sta narod zna.misle ako vide dobsr bus ovi su ok.a niko ne prica kako je radnicima.radnici iz centre ganjaju stele da rade u grasu,da se rijese mafije
Ma kriminalci, da su postovali radno vrijeme radnika i davali normalne plate, garantujem da nebi mogli kupiti ni 5 autobusa a kamoli 39.
U Njemackoj vlasnici firmi ulazu 50 godina da bi digli firmu na noge, dogodi se kriza i firme propadnu ali postuju sva prava radnika, kod nas za 2 godine multi milioner, odakle, od zakidanja radnika i pranja para, narod kao ovce kontaju dobice bolji prevoz.
Kada centrotrans zajedno sa nasim korumpiranim politicarima siebu GRAS tada ce oni diktirati cijenu, privatnik s drugim privatnikom se vrlo lako dogovori o cijeni karte.
To ce biti isto kao sa cijenom hljeba gdje privatnici drze monopol,kada je kriza sa sirovinama, oni podignu cijenu hljeba, kada je rodna godina tj. kada su sirovine jeftine nikad ne vrate cijenu na stanje prije krize, dok je Klas bio u drzavnom vlasnistvu nije bilo tako.
Primjer je i Kakanjska cementara, dok je bila u drzavnom vlasnistvu 50kg cementa je bilo 6km, sada kada je u privatnom vlasnistvu je 11km.
Primjer je IT tehnologija gdje imamo dvije privatne firme,Com Trade i Kim Tec, dva generalna uvoznika koji drze monopol i koji se izmedju sebe dogovaraju o formiranju cijene, pa je cijena jednog laptopa otprilike 200km skuplja nego u Swedskoj ili Njemackoj.
Narod je glup da bi to skontao, da je narod imalo pametniji kamenovao bi svaki autobus centrotransa te se tako izborio za svoja prava, jer ne postoji drugi nacin da se suprostavi kriminalcima osim ovoga.