Komentari (98)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Svaka cast, sinoc ja na ilidzi vidim onog papka sto radi u dispeceru grasa i prepire se s nekom gospođom i na kraju razgovara rece joj *** te glupu, a moze mu majka biti, eto kakvi su radnici grasa, dabogda za hljeba ne imali....
Slažem se, samo ovo "dabogda za hljeba ne imali..." ne stoji jer ne valja kleti ;)
Sta ocekivati od ljudi koji su sisli sa planine i imaju max. 4 razreda osnovne... Sigurno ne da zapjevaju operu ili govore latinski, primitivizam je njihov jezik i odlican pokazatelj zasto su u svojoj zemlji Srbiji getoizirani
PRIKAŽI ODGOVORE (2)
Konkurencija i privatizacija je majka ekonomije. GRAS (po njihovim vlastitim izjavama) danas radi sa 50% kapaciteta u odnosu na recimo 2006tu, a imaju isti ako ne i veci broj radnika. I maloumnome je jesano da je onda tu 50% radnika viska koji primaju plate a nisu potrebni. U takvim uslovima bi propali da su microsoft, a ne GRAS...
Svi oni koji sumnjiičavo gledaju na uključenje "Centrotrans Eurolines-a" sarajevo u prevoz putnika u gradskom i prigradskom autobuskom prevozu su samo oni koji imaju koristi od GRAS-a koji ne može da zadovolji više od 40 % redovno odobrenih linija, a suprostavljaju se konkurencijskom prevozu jer Sarajevo jedini glavni grad u bivšoj Jugoslaviji u kojem jedan prevoznik, GRAS, drži monopol na prevoz putnika bez obzira što nije u stanju to obaviti. Tako će nam biti sve dok glavnu riječ u organizaciji prevoza u GRAS-u budu vodili polupismeni sindikalci i budu svojim bahatim ponašanjem spriječavali čestite i poštene radnike da ne poštuju nezakonite obustave saobraćaja i to baš u dane kada he građanima prijevoz bio najpotrebniji (na Bajram : posjette, rodbini, prijateljima, obilazak mezarja,itd.) jer kod takvih neodgovornih sindikalaca (mada nemaju ništa u sebi sindikalno) vlada pravilo da niko nikoga ne treba otpustiti ili prekvalifikovati jer je sve famelijarno povezano
NjV izdao UPOZORENJE NAJVIŠEG STEPENA: Vatikanovi sefardski kvislinzi pokušali aktivirati plan KONAČNOG RJEŠENJA (otcjepljenja FBiH radi kreiranja "Bošnjakistana"=Velikog Sandžaka) zavrtanjem vode Sarajevu gdje bi se stvorio haos kao i 1992-95 (stara taktika Izetbegovića kad god bi išao po pregovorima i potpisivao sve čega se dočepao, čime se korak-po-korak oduzimala državnost); ovaj pokušaj stvaranja haosa dolazi odmah nakon što je u petak jezuitski oficir Budimir de facto trajno blokirao FBiH i time pokazao da je po međunarodnom pravu nefunkcionalna, te nakon što su lokalne vlasti "zavrnule" i budžete pa već par mjeseci većina uposlenih ne primaju plate - dakle PLAN je AKTIVIRAN i iako nije uspio u svim elementima ipak pokazuje veliku paniku u Vatikanu i među njegovim pijunima u Sarajevu u trenutku kad se slobodarski svijet ujedinio protiv osovine zla zapadnoevropskih kraljevskih porodica i njihove "pretorijanske garde" Jezuita koji su štitili svoje interese u južnoafričkim rudnicima zlata tako što bi izazivali ratove kad god antiaparthejd pokret dobije na zamahu, pa su tako izazvali Vijetnamski rat da bi skrenuli pažnju SAD-a sa J. Afrike (oslobodilački pokret pod Mandelom) te Balkanske ratove da bi skrenuli pažnju SAD-a sa cunamija koji je interesima katoličkih dinastija prijetio oslobađanjem Mandele; podsjeća da su iz istog razloga likvidirali i Kennedyja dok se spremao da izvede invaziju na J.Afriku i doslovce OSLOBODI TAMOŠNJE ROBOVE U DUHU AMISTADA - velike akcije američkog oslobađanja španskih robova u Sierra Leoneu 1839, što su protestantski Amerikanci tradicionalno radili u svijetu ali u čemu su im nogu podapinjali katolici, i sve je isto i danas!! http://is.gd/sW9lTx http://wiki.royalfamily.ba/wiki/Mensur_Omerbašić
Svaka cast da je vise ovih firmi!
Dobar ti nick.
Cengici-SDA......nije greska,prvo Cengici....zeljeznice svaliti-Brankovic......nista nije slucajno......konkurencija je ok.svakako al' neki GRAS.mora funkcionisati puno bolje i sa puno ljepsim vozilima......ma bubica je samo bubica i dobar je svakako,mislim u talu je svakako.....grad mora stajati iza GRAS-a a ne da pravi praonu para......a sve nam je tako..na zalost obicnih....
Cengicu lopove jedan , vikendice , stanovi , auta kuce , i nije ti malo usao si u ovaj grad sad da vozis , zasto ne vozis ljude Komatin , Sirokacu , itdd itd samo hoces pravac , od Grasa krades pare , i ljudima zagorcavas zivot , kad ti vidim tu facu vidim samo kako mi se gadis ! Sta si uradio ljudima das plate 500 Km topli u koverti dajes da ne placas drzavi , a vi sto ih branite idite Centro *** li vas on , ne ulazite u tramvaj , u trolu , i ni jedno vozilo Grasa , neka vas ovaj voza , koji je u ratu bio u Njemackoj , i ovde mi sad dodje da pametuje ... Karte ce im biti i 2 KM fuj fuj fuj !
Promet 51 milion... profit 120 milja maraka. Da sam dioničar nekome bih **** mater
Pa ne ako ulazu profit. Osim toga, imaju konkurenciju.
NjV napominje da "BiH" policajci u rekoloniziranom Sudanu ne predstavljaju našu Bosnu već svoje masonske lože i mafijaškog kuma Radončića - ministra policije koji koristi izdavaštvo kao masku za pranje novca i kontrolu regionalnog tržišta narkoticima; podsjeća naime da mu je otpad-novina (turkofilni "Avaz" tj. "glas" na turskom) zvanično ostvarila profit od nevjerovatnih 100 miliona Eura, ali je to nemoguće ako se zna da isti pokriva uglavnom "Alijin fildžan" tj. 27% "BiH" pa i najprostija matematika pokazuje da mu je za takav profit (ne tek promet!) trebalo tržište veličine J. Kine, a kupcima platežna moć Austrijanaca!; osim toga, ovdašnji narod baš i ne voli čitanje (o nepismenim da i ne govorimo!), 70% je ionako nezaposleno (190. na svijetu i to s "friziranom" statistikom - vidi link), a znamo i da je Internet "pojeo" printane medije; dakle, ovdje se očito radi o jednom običnom narko-bosu kog Jezuiti i tajne službe vrlo lako ucjenjuju da, dok glumi patriotu kao nekad Alija, Suljo, Zlaja i Haris, dovrši projekat podjele Bosne (stvaranje "Bošnjakistana" = "Velikog Sandžaka"), inače će ga vratiti na Američku crnu listu zajedno s njegovim partnerom u zlu Keljmendijem a s koje je dotični misteriozno skinut baš "slučajno" malo prije nego će tajkuna dovesti za ministra što je još jedan primjer ruganja zapadnih dinastija i njihovih "pretorijanaca" Jezuita u lice našem narodu (sjetimo se rata i "kurve Evrope" - sad znate ko je ko!) jer koja "slučajnost" da, od svih mogućih kandidata, baš kum mafije i njegov partner budu izbrisani s crne liste (dok su jezuitske svinje još imale kontrolu nad CIA i FBI) postane ministar i to ne bilo kog resora već baš - POLICIJE; podsjeća da je ovo obični antički metod mrkve-i-štapa, kojim Rim ljude podložne korupciji prvo navede na tanak led omogućujući im da se obogate, pa ih onda "sasiječe" javno i preko noći - tj. za primjer ostalima (da se zna "ko je gazda") ali i da se stvori utisak da je "korupcija pobijeđena"; naravno, sve su to obične gluposti i geostrateški mamci kao npr. "spisak poreskih dužnika" - naime ne bi niko ni bio dužan da je država radila svoj posao umjesto što je 20 GODINA zatvarala oči dok je Vatikan postavljao zamku i pripremao teren za namještanje "korupcije" - nekada je to bilo nezavisnim rimskim senatorima i provincijalnim guvernerima prije nego ih "potroši", a danas je to Sanaderu, Miškoviću i "Osobi C" tj. bh. im pandanu kog treba da isporuči Radončić u ulozi bosanskog Berlusconija http://wiki.royalfamily.ba/wiki/Mensur_Omerbašić
Lahko je biti uspješan kada nemate konkurenciju,centrotrans nema konkurenciju u sarajevskom kantonu(međugradske linije) i zato nabija cijene po volji.
Ma dobit im je losa skroz racunajuci kako postupaju sa svojim klijentima. Svaki put kad ulazis na stanicu moras platiti 1 KM, a ako cekiras kartu 2 KM. Jos su pokupovali sve vece stanice u FBiH pa tako po 1 KM dajes na svakoj od tih stanica, ne samo u Sarajevu. Tako da ako karta kosta 10 KM uvijek moras racunati da ces jos 2 KM dati Centrotransu. Pogotovo ako si student, nisu to male pare.
Sto niste rekli ds vam radnici rade za sicu i da im od plate odbijate za odijela koja nose????? Mafijo
Idi tjeraj ovce ...
ttreba mi jos jedan coban,pa et bujrum
PRIKAŽI ODGOVORE (4)
Svaka čast CENTROTRANS. Kratko, jasno i sažeto a uspjeh se vidi iz priloženih podataka. Za razliku od razbojničko-profitersko-sandžaklijsko-familijarnog preduzeća GRAS, u CENTROTRANSU rade profesionalci, od vozača i revizora, preko tehničke službe pa do menadžmenta. U GRASU to rade amidže, amidžići, tetke, nanine dajdžinice i razna druga stoka koja zna da se ponaša hoštaplerski, da prosipa silu i krade, ali zato ne zna još uvijek bosanski jezik kako treba. Neka pate i neka propadnu već jednom, nebi li i ovaj narod napokon dobio gradski prijevoz kakav zaslužuje. Kada su pljačkali vclastitu firmu nisu razmišljali da se za sve jednoga dana mora podnijeti račun. Kada je sada račun došao na naplatu, sada se digla larma i kuknjava sve u stilu - ja nemam da platim... Žao mi je gospodo, znali ste da ne možete vječno pljačkati i raskućavati. Znali ste da ćete jednog dana za to snositi posljedice. Sada plačite.
da li ko zna kome Centrotrans pripada od vladajuce stranke, tj. koje vlasnik CT od ovih iz vlade
e evo je prava firma a ne ko GRAS GRAS trazi pare od vlade (tj od nas gradzana), a centrotrans sam sebi sve placa i nije u dugovima pa vi razmislite??? kakva je to firma koja ima 50x vise troskova nego dobitaka heeeeeeeeeeeej i jos trazi od drugih da placaju za njih te troskove!!! da se ukine sto prije znaci STECAJ!!! dati privatnim firmama koje su sposobne
45 fakt.................Glup si ko moj ***,centro ne voza ine subvencionirane kategorije ko gras,a da puste gras da radi ko i cenntro bez ikakve subvencije gras bi bio gigant ,zato ne mlati kad neznaš
Uhvatiše li onog Hakonju fra Brneta?