Svi oni koji sumnjiičavo gledaju na uključenje "Centrotrans Eurolines-a" sarajevo u prevoz putnika u gradskom i prigradskom autobuskom prevozu su samo oni koji imaju koristi od GRAS-a koji ne može da zadovolji više od 40 % redovno odobrenih linija, a suprostavljaju se konkurencijskom prevozu jer Sarajevo jedini glavni grad u bivšoj Jugoslaviji u kojem jedan prevoznik, GRAS, drži monopol na prevoz putnika bez obzira što nije u stanju to obaviti. Tako će nam biti sve dok glavnu riječ u organizaciji prevoza u GRAS-u budu vodili polupismeni sindikalci i budu svojim bahatim ponašanjem spriječavali čestite i poštene radnike da ne poštuju nezakonite obustave saobraćaja i to baš u dane kada he građanima prijevoz bio najpotrebniji (na Bajram : posjette, rodbini, prijateljima, obilazak mezarja,itd.) jer kod takvih neodgovornih sindikalaca (mada nemaju ništa u sebi sindikalno) vlada pravilo da niko nikoga ne treba otpustiti ili prekvalifikovati jer je sve famelijarno povezano