Vrijednost Ugovora iznosi 350.114.617,06 KM sa PDV-om, što predstavlja najveću vrijednost ugovora koja se do sada potpisala za izgradnju Koridora Vc. Ukupna dužina ove poddionice je 10,10 km sa rokom izgradnje 20 mjeseci.
Kako su ranije objavili lokalni mediji, ponude za gradnju dionice Vlakovo - Lepenica dali su "JV Impresa Pizzarotti & Salini S.p.A" iz Italije, i to u iznosu od 154.561.300 eura i "Cengiz Insaat" s iznosom od 172.601.280 eura. Također, "Viadukt" iz Hrvatske je dao ponudu vrijednu 190.197.747 eura, a "Strabag" iz Austrije ponudu od 213.405.658 eura. No, nakon provjera utvrđeno je da ponuda Italijana, koja je bila najniža, nije u skladu s projektnom dokumentacijom, pa je prihvaćena ponuda "Cengiz Insaat".
Kompanija "Cengiz Insaat" je stekla veliko povjerenje u BiH, s obzirom na ozbiljnost koju je pokazala tokom ranijih radova na Koridoru 5C.
Ima veze, nije isto posut samo pijesak i asfaltirati i bušiti tunel,uraditi drenažu,odvod voda,betonirat,uraditi instalacije,klimatizaciju,rasvjetu. Plus mostovi, zato je kod nas spora, ali i skupa izgradnja.
Talijani bi prvo navukli nas da oni grade, a onda bi se pravdali da imaju neočeikvane troškove i na kraju bi nam oni krvi se napili. Kakvi Talijani,kakve pm, kad ste vidjeli poštenog talijana, sve su to fašiste lopovske.
Jebem ti mater srpsku,zlatne kašike ste vi izmislili. Zato ti i smetaju Turci, neka ih. Bolje je dovest 10 miloina Turaka nego jednog Smrdina. Crknite.