Moze se jedne godine sav profit od BH Telekoma uloziti u recimo gradnju autoceste u Unsko-Sanskom kantonu, pa sljedece u Tuzlanskom, pa sljedece u centralnu Bosnu itd.
Ako je BH Telekom mogao izgraditi autocestu izmedju Sarajeva i Zenice, moze i u ostalim dijelovima.
Cuj autoput u Bihacu, a maksimalni promet vozila u USK je 7000!
Da bi se gradnja autoputa isplatila, potreban je promet od oko 11.000-13.000 vozila dnevno, a to su dionice Sarajevo-Zenica jug - Travnik, Mostar-Mostar jug, Tuzla-Srebrenik, Mostar - Siroki Brijeg!
Na potezu Bihac - Bos. Petrovac - Jajce - Travnik je potrebno izgraditi magistralu, a ne autoput jer nema ekonomskog optavdanja!
A neke dionice trebaju biti razvojne, a ne isplative. Jedna od njih je autocesta u USK kantonom.
Uzeti 150 miliona maraka profita BH Telekoma za proslu godinu i napraviti u USK jednu dionicu, sljedece uzeti istu lovu i napraviti dionicu kod Tuzle, pa sljedecu u centralnoj Bosni itd.
Bas kako se to radilo izmedju Sarajeva i Zenice.
O Kojem inače ekonomskom opravdanju mi pričamo? Valjda će koridor 5C biti isplativ, pa se ipak gradi. Ne govorim ja o tome da se bi se trebao graditi auto-put u i oko Bihaća. Mi smo mogli imati priključenje na auto-put Zagreb-Split, pa su to Čengići spriječili, mogli smoimati potpuno funkcionalnu unsku prugu, kao dio pravca Zagreb-Split, ali su to ponovo Čengići spriječili. Ja samo kažem, ako se Federacija zadužuje i ako ćemo posredno svi vraćati kredite, onda bismo po neku marku mogli uložiti i u ostale dijelove federacije, a ne samo da Kantonalni i federalni ministri, kao i direktori javnih preduzeća mogu iz Sarajeva otići kod punice u Zenicu, ili otići na svoju vikendicu. O tome se radi!!!