ovo sto rade autoceste fbih je vrijedno svake pohvale, posebno ove odluke oko sarajevske zaobilaznice, nazalost ranija rukovodstva i vlasti su samo pravile malverzacije i sumnjive ugovore oko ovog projekta kao i uopsteneo oko gradnje autoputa i da su tada bili ljudi poput Karica ovi poslovi bi do sada sigurno bili zavrseni
I pored svih postignutih uspjeha koje je ostvarilo ovo preduzece, nadje se neki klipan i kaze da ne rade nista. Nas narod je cudan jer ne ne cijeni tudji rad.
Ja zaista nemam rijeci za napredak ovog puta koji nam je toliko neophodan... Napokon se imamo cime ponositi... A ne gledati kako se kilave i prave pet metara puta godisnje... Svaka cast Autocestama Federacije i novom rukovodstvu...
Napredak gradnje koridora Vc ne moze niko osporiti... Ustvari mogu pokusati samo oni kojima nije u interesu da u skorijoj buducnosti imamo zavrsen put koji ce nam omoguciti bolju komunikaciju sa svijetim... Svaka cast na radu... Samo nastavite tako...
@Raffaello ne cijeni nas narod nista, na zalost ne volimo ni svoje ni tudje, samo sjedi i kritikuj bez da si licno doprinjeo drustvu.. ali srecom neki ljudi se ne obaziru na to i nastavljaju da rade, svaka cast autocestama federacije i celnim ljudima !
Ovo je jedan od rijetkih primjera uspješne saradnje između SDA i SDP-a. Obje vodeće pozicije u autocestama drže njihovi predstavnici. Tarife su uskladili. Oba uzimaju po 5% od domaćih firmi za uvođenje u posao. Dio daju stranci a dio zadržavaju za sebe. Do sada nije bio nikakvih svađa oko toga jer se radi o enormno velikim sumama tako da su svi zadovoljni i namireni.
Poslovni model je slijedeći: država uzme kredit i zaduži se za 500 miliona maraka. Oni raspišu tender i angažuju izvođače. Nikakva ti pamet ne treba. Ako se desi slučaj kao sa Slovencima onda unovčiš garancije i posao daš drugome.
A ti glupi narode misli kako je ovo uspješna firma i rukovodstvo.