Ti "strucnjaci" su ovaj inace vrlo respektabilan rezultat (svega 2 sec sporiji od BMW M4) postigli ogoljavanjem automobila do neprepoznatljivosti. Dok je Leon Cupra 280 samo dobio nove Brembo kocnice i Pilot Sport Cup 2 gume iz svog Performance paketa opreme, iz ovog Meganea je izvadjeno sve: zadnja stakla su zamijenjena plastikom, izvadjena su sjedista, klima, radio, zracni jastuci, plasticne obloge, sve je izvadjeno, a na samom akumulatoru su dobili 16 kg. Cupra 280 je istinski serijski model, dok ce ovakav ogoljeni Megane R biti uradjen u seriji od samo 250 primjeraka za 15 drzava.
Dakle, yebo ja takve strucnjake, da prostis. Da je atletika u pitanju, ovaj Megane bi bio diskvalifikovan radi dopinga.
...kako god, vozilo je zadovoljilo homologaciju da bi se rekord ozvaničio...niko ne spori njemačke inžinjere, ali se sijem ovim "stručnjacima" kad lupaju bedastoće o renou...treba malo poznavat istorijat f1 i ostalih trka, a ne samo slušaz šta je reko ćuner sa "napucanom" dvojkom...
Znalci,ne poredite serijske modele i proizvodnju sa ovim vozilima i verzijama.Danas Reno sutra neko drugi,tako je to.Konstantan improvement u performansama motora i aerodinamici.Na ovu stazu može izaći bilo ko i skinuti rekord
...radi se o tome da postoji tehnološki potencijal i znanje matične tvrtke...druga je stvar tržišna isplativost transfera takvog "high tech" u serijske modele donje srednje klase...
Normalno,kao sto sam i rekao danas Reno sutra neko drugi tako to ide.
inače kralj Nordschleifea je LM 8 sa 6:48 sec još 2009 godine.Nema stajanja u tom svijetu.Kako su mltordjije sjebaje nasu na sajmu materijala u Italiji.kad su radili prezentaciju momci iz f1 o primjeni i vrsti kompoztnih materijala svi su blenuli.posle izlaganja nasa je izjavila da neznaju za 70% materijala koji su spomenuti u izlaganju a kamoli da ih primjenjuju :-)
...rekoh, smijem se "stručnjacima" koji podcjenjuju reno...toliko su "upoznati" sa istim da ga zovu renoL...brendovi se nadmeću, ozbiljni su tankeri novaca u pitanju...a oni zasjeli na golfaru i ni makac...
Momci, Leon Cupra 280 sa Performance paketom opreme mozete danas naruciti kod Seat zastupnika ako imate dovoljno love. Otidjite i provjerite ako meni ne vjerujete.
Megane RS 275 Trophy-R bez obzira na imovinsko stanje necete moci naruciti, a cak i kad bi mogli ne bi ga mogli registrovati.
To je razlika, jedan je serijski model a drugi nije. Francuzi su, narodno receno, varali da dobiju nazad ovaj rekord do kojeg im je ocito iz nekog razloga mnogo stalo. Meni svejedno, samo konstatujem.
Sta ja znam commi,ni ja ga ne volim (serijske modele) ali vozio sam GT turbo verziju renoa 5 dok mu nije rikno turbo (volim da gazim) ali sto se tiče sportskog odjela dobri su.ipak moj favoriti su Japanci sa nissanom Skyline,GTR modelima i Z.samuraji su ludi fanatici :-)
@atheos
Drug,sve jasno i sam si rekao da nisi siguran zašto su ga ogolili i skinuli rekord.Nešto se mora dešavati.Na toj stazi se svaki dan testira.Pa vidi podatak da porseov tim testira nissana GTR.qurcu im cejf :-) ha ja.nema pravila ,samo gazi sto ludje i brze :-)
...atheos/cia...rekoh, postoje tehnički standardi da bi vozilo ušlo u odgovarajuću klasu i da bi postignuti rekord unutar te klase bio verificiran i ozvaničen...ja sam ti seljak čovjek, još iz dječijih dana 70-ih ostalo porše, ferrari, lambo, maseratti, lancia :)
@atheos
drug takvog seata nije moguce kupiti
perfomance pack nije moguce naruciti uz seat
jer osim michelin pilot sc2 posjeduje xds dif. i titanjumski "auspuh" koji poboljsava krivulju momenta
a megan rs275 je moguce kupiti gdje god oces samo sto je na njega treba puno cekati
renault pravi jedan na svakih 6 "normalnih" rs-ova
a da je ovaj laz??hmmm pa i nije jer su samo odbacili zadnja sjedista
nisu nikakvu plastiku dirali
to je vec vidjeno kod drugih kao sto su bentley porsche BMW M3-GTS mercedes black-ovi itd.....
jos da se n zaboravi
megana je vozio "prosjecni" vozac Laurent Hurgon
dok je seata vozio Jordi Gene, koji se takmicio i imao zapazene rezultate u ETCC, WTCC i bio je test vozac za Ferrari F1
nazivaju ga specijalista za Nordschleife
e sad zamisli da je on vozio megana
Ovaj RS 275 Trophy-R ne mozes kupiti gdje hoces (obrati paznju na ovo R u nastavku) jer ce ih biti proizvedeno svega 250 komada, kako je tacno i navedeno u clanku. Mozes kupiti RS 275 Trophy. A Performance paket imas uz Leon Cupru 280. Ovo za Hurgona i Genea se slazem.
Dakle, ovo je RS 275 Trophy:
http://m.motoring.com.au/news/renault-reveals-wildest-ever-megane-43497
A ovo je RS 275 Trophy-R:
http://m.motoring.com.au/news/small-passenger/renault/megane/renault-megane-rs-275-trophy-r-set-for-oz-44125
Razlika izmedju Trophy i Trophy-R modela:
The key to the Trophy-R's increased performance, in terms of mid-corner and straight-line speed, is its lower mass... Renault went to great measures to lower the car's weight, with the biggest drop coming via single-piece polycarbonate Recaro bucket seats, which shed 22kg. Take out the rear seats (20kg), sound absorbing materials (18kg) and replace the lead-acid battery with a lighter lithium-ion unit and the diet is clearly working... Further mass is shaved via the removal of the stereo and air-conditioning (10kg), the addition of Speedline 19-inch alloy wheels (5kg), plus a new titanium exhaust from Akrapovic (4kg), aluminium alloy disc brakes (3kg) and the Allevard composite springs (2kg)
http://m.motoring.com.au/review/2014/car/renault/megane/renault-megane-rs-275-trophy-r-2014-review-44180
ne svatas ti mene mozes ga ti kupiti gdje god oces i kad god oces
i r i obicni
u europi nije bilo moguce kupiti mustanga pa eto ima ih
mozes ga ti bez problema kupiti samo sto ces mozda platiti duplu carinu
al opet moras odat pocast ovakvom autu sa prednjom vuckom koje je ovako "slabo" jer kao sto sam pisao u tekstu za M4 koji je 2 sec brzi od ovoga
al eto dobar si i ti sam informacijama xD kako pederski :)
...još diskutujete? :)) ...ne razumijem oko čega...ako je frka u težini, vjerujem da oni koji su znali iz 1000 ccm ispeglat 1500 ks, mogu doraditi i ovaj motor, tao da sa "serijskom" težinom bude rival seatu cupra...uz to, aerodinamički dodaci za smanjenje cw koeficjenta i malo "grđe" kočnice mogu stvoriti te dragocjene sekunde...u suprotnom bi se supremacija nečijeg motora morala dokazati u istom vozilu (tzv. probni sto) pod uslovom da konkurentski motori imaju istu masu/težinu...tek u takvim uslovima se vidi čija mašinčina "crnu vunu prede" :))