Gradski prevoz ne moze raditi bez subvencija...
Tako ce ovaj centro traziti pare u slucaju da mu se dopusti monopol u sarajevu... ABd nece doci do toga...
Ima istine u tvom kom. itekako, ali to sto ljudi pokusvaju zastititi svoja vozila a i putnike uopste nije lose.
Meni je zao sto Gras tako propada, umjesto da napreduje, ali ima tu svacije krivice. Od putnika koji ne postuju prevoz u kojem se voze, do onih koji bi trebalo da vode kompaniju na bolje umjesto u propast.
Ali svi mi volimo kad udjes u prevoz, pa platis kartu da znas sta si platio i da se vozis kao covjek a ne zivotinja. :-)
@aktivator
Kako gradski saobracaj radi u Americi gdje su subvencije zabranjene?
Zasto gradski saobracaj u Minhenu, Becu ili Cirihu posluje sa dobiti?
Poslovanje zavisi od broja prodanih karata i naplate.
U Sarajevu dnevno gradski saobracaj preveze u prosjeku 600.000 putnika ili 220 miliona godisnje.
GRAS ima rashode od oko 80 miliona KM.
DAKLE: da svaki putnik u Sarajevu placa kartu koja bi iznosila 0.80 KM (pojedinacna oko 1.20 KM, zbog mjesecnih karata prosjek po voznji je 0.80 KM) Sarajevo bi imalo izvrstan GS!
Medjutim na Balkanu je praksa: u prosjeku samo 35% putnika ima kartu (Sarajevo, Zagreb, Beograd).
U Minhenu 95% ljudi ima kartu.
@Sarajevo_sg
Gradski prevoz u becu posluje sa dobiti?
http://blog.wienerlinien.at/neue-tarife-stammkundentickets-bleiben-gleich/
Hajde mi reci zasto onda na tom linku u video prilogu kazu da im grad Bec daje 1/3 potrebnih sredstava, 2/3 dobije kroz karte..