Nista ne moze da funkcionise gdje nekompetentne ali podobne kadrove postavlja korumpirana vlast! Lopov do lopova, dakle propast neminovna!!!!!!
Ova kompanija je nekada mjesecima unaprijed imala rasprodate karte na liniji Amsterdam-Sarajevo. Sada ta linija ne postoji, a oni su u milionskim dugovima, kako????????!!!!!!!!!!
Lijepo, netko (lopovi iz vlasti) je pomogao Croatiji i JAT-u da oni sada voze ove putnike do i iz Sarajeva. Rentabilne linije u Zagreb i Beograd, a nama dugovi.
Ne mozemo ni mi sve imati!!!!!! Hvala braco iz Beograda i Zagreba da nam pomazete da propadnemo. Naravno uz asistenciju domacih izdajnika i kriminalaca.
Kakva sinergija? Eh, ako je ovo sto sam rekao glupost onda je to tvoje laz i krivo predstavljanje stvari.
Sadasnja Air srbija i Air Croatia su preko lopova i tajkuna izgurali BiH Airlines (tadasnja Air Bona) sa pojedinih profitabilnih linija. Sada drze te linije sa debelom zaradom. Ne kazem da u BiH Airlines nema problema i druge vrste, ali se veoma dobro zna da Srbija, Hrvatska i Slovenija imaju ciste parazitske i kolonijalisticke apetite prema Bosni i njenoj privredi.
Joj Boskos kakve ti gluposti pises sta ima Adria,Croatia,Air Serbia sa tom linijom da li neka od tih kompanija ima liniju Sarajevo-Amsterdam nema.Taj bh je sramota a ne kompanija prevezu 20k putnika godisnje i ti poredis sa npr Croacijom 1.9 mil ili Air Serbia 2.5 mil kao da bh moze biti konkurencija smesno.Nesposobnost i nezainteresovanost svih i to je razlog propasti nema tu puno mudrovanja i zavera al lakse je uvek nekog drugog okriviti.
@Shajlok
Kada meni kazes da sam glup, onda moram reci da ti je tata jos gluplji kad te takvog nekulturnog napravio.
Sto se tice linija Sarajevo-Amsterdam, istina je da ih sada drze Croatia Airlines i Air Serbia samo sto putnici moraju uvijek da presjedaju u Zagrebu i Beogradu u manje letece kante prema Sarajevu. Dakle, ja sam bio u pravu, samo sto si ti nedovoljno pametan da odmah prepoznas tu kombinatoriku. Dakle ti glupi geni su ipak prisutni kod tebe a ne kod mene.
@shumadija
Zasto putnici iz Beograda ne bi bili "feeder" za linije za Amsterdam ili London direktno iz Sarajeva, a ne obrnuto?
O tome sam upravo i govorio i u tome i jest problem sto Bg i Zg bosance uvijek posmatraju kao feeder odnosno izvor prihoda, a ne kao ravnopravnog partner. E vidis, mi ne zelimo vise da budemo robovi i neka druga, treca ili..........klasa. Ili partnerstvo ili nikako.