Taj isti Bijedić je mogao sve ovo prije završiti da je odmah smijenio Jažića, čovjeka koji nezna voditi jednu aviokompaniju. Sad treba da se taj isti sindikat ,kako se digao i okomio na Bijedića i Vladu da isto uradi i traži smjenu V.D. Jažića, jer mogu oni davati novac u BH Airlines al sa ovom upravom tj. Jažićem i Derviševićem za 3 mjeseca je isto sranje.
Suvišno je više komatarisati nisko tarifne kompanije, kao prvo treba te se ljudi malo educirati kako ove kompanije funkcionišu, kako obučavaju svoje osoblje i ko kome koliko plaća i gdje se sve štedi, a gdje se putnici uzimaju lopatom!!!!!
I sve ove kompanije rade na isti način bilo kako da se zovu ....
www.youtube.com/watch?v=Cdq6KgNSkQM
www.youtube.com/watch?v=zi-x_UgTTOQ
Ova vlast je totalno u k..., rješavaju probleme kad dođe 5 do 12, u BH Airlines-u je 12 i 5.
http://www.vijesti.ba/vijesti/bih/137418-Gasi-Airlines.html evo čisto informativno u kakvoj je dubiozi ova kompanija bila i 2013, i od tad ova vlast traži riješenje, al ne oni će ga naći sad za 3 dana e to ti se zove vlast koja zna šta radi. Problem je Uprava koja nezna voditi aviokompaniju i svaka slijedeća vlast će postaviti za direktora nekog podobnog koji nema pojma o avijaciji, a BH Airlines nije tako poželjan za bilo koju Vlast jer tu nemogu ispumpavati novac kao u BH Telecomu ili Elektroprivredi i tako će doćo neki novi lola da se uči malo o avijaciji, al najveći problem će se desiti kad iz BH Ailrlinesa počnu odlaziti piloti, mehaničari i inžinjeri čije je školovanje dug i skup proces, jer kad ovi ljudi krenu za hl***m želim vijdjeti bilo koju Vlast da nađe brzo zamjenu za ove ljude...... to će značiti ključ u bravu rođaci.......
Za informaciju svima, BH Airlines nema upravu kako pojedini govore, već ima samo Vršilaca Dužnosti u ostavci Jažić Amira koji je nekako zalutao u ovu kompaniju i nema pojma o vođenju iste. Ministar u ostavci Bijedić (SDP) je taj koji je otjerao Turkish i nikad nije javnosti prezentirao ugovor da se vidi ko je šta bio dužan da uradi.
Ti isti što su otvorili BWA su bili mjesec ili dva dana u BH Airlinesu i zajedno sa Jažić Amirom i Dervišević Emirom su pravili nekakve redove letenja, za koga to niko nezna.
Što se tiče viška radnika, ako ih ima, oni su uposleni po dolasku Turkish-a.
Treba pitati Jažića koji nema kapaciteta da vodi neku kompaniju zašto nije nikad uradio sistematizaciju u BH Airlines-u iako je dobio nalog od Bijedića da to uradi.
Lako je većini na ovom forumu pisati kako treba ovo kako treba ono, kad vlasnik BH Airlines-a Vlada FBiH nema sluha tj. nema znanja o avijaciji i neznaju šta hoće, a nisu u stanju da postave direktora iako je Jažić oko godinu dana V.D u ostavci.
Gospodin Emir nek leti gdje hoće što se mene tiče, al da radi na istim poslovima na dvije stolice to nije u redu, jer fino zakon kaže da nema takmičena sa poslodavcem, a dotični to upravo radi i V.D. u ostavci Jažić mu to aminuje. Očigledno da Jažić ima oraha pa Emir to koristi.
Što se Turaka tiče njih je otjerao Bijedić, a nikad nisu javnosti prezentirali ugovor kad su dolazili turci, a ni kad su se razišli šta je tačno ko bio dužan uradiditi i koliko novca uložiti. Samo nek prezentiraju javno ugovore i to je to.
Emire Derviševiću jel te stid da si uzeo godišnji odmor u BH Airlines-u, a radiš za BWA. Pa to fino daš otkaz u jednoj firmi i pređeš u drugu, a ne ko neki miš. Al polako dočiće red kad ćeš sa Jažićem da položiš račune.
A što se tiče BWA nek im je sretno.....
Sve ovo fino zvuči, al budimo realni treba napuniti avion od 200 + sjedišta da bi bio rentabilan let, a kakva je kod nas financijska situacija čisto sumnjam.....