Pa ja mogu reći da sam bez štele.
Još me instruktor mislio vratiti kad je vidio kakvu tremu imam pred onu ručnu, kaže mi "hajde probaj ručnu", ja tamo, ugasi mi se. "E idemo sad jedan krug kroz grad", kaže mi "taman dok dođeš na red". Hajde, sjedemo u auto i odveze me uz Šehovinu (to ti je k'o u Sarajevu recimo Vratnik ili Boljakov potok, helem uzbrdica direkt k nebu) i kaže "ako sad ne budeš fino vozio, vratiću te".
I hajd, tuc muc, položim.
Sad isto vozim - tuc muc.
Slažem se Jusufe. Ma ne želim biti dobar vozač, poenta je slijediti pravila i poštivati suučesnike u saobraćaju, ne zalijetati se prema glavnoj cesti pa onda kao naglo zakočim, jer isprepada se čovjek koji vozi i gleda mene kako pičim, šta on zna jesam li ja planir'o kočit. Paziti iza sebe da na vrijeme signaliziraš ljudima da kočiš, voziti oprezno i sporo na raskrsnicama, držati odstojanje obavezno, ne samo da se imaš kad zaustaviti, nego ako se neko iza tebe zaletio da možeš koliko toliko i njega štop-svjetlima upozoriti da želiš stati, a da ne moraš odmah do poda kočnicu pritisnuti... tako ima tih caka - suština je poštivati kolege šofere, pustiti da se uključe barem 2-3 auta uvijek sa strane ako je kolona, tačno dođe lakše voziti. I kad neko pretiče, laganica oduzimanje gasa i pomicanje udesno da čovjek prije završi i da svi budemo bezbjedniji.