Putovao sam sa ovima. Karta im je realno prejeftina a usluga sasvim solidna. Avion im je bolji 100 puta nego ovaj Bosnian Wand Airlines. Jedino što moraš putovat 3 sata do Tuzle, ali kad im ovi lešinari iz Sarajeva nedaju...
Kako je krenulo, jos ce i zatvoriti ovaj aerodrom. I red bi bio, jer oni koji se ne prilagodjavaju, propadaju. Sarajevski aerodrom je, kao i vecina drzavnih institucija, leglo dajdzica, rodjaka, familije, nacionalnog kljuca i nesposobnih menadzera.
Kako znas da je avion "100 puta bolji od BWA" kad BWA jos nije ni poletio??? Hahhaha
Bosanci su toliki cirkus da je to za plakanje.
Ostatak komentara je OKAY.
@merebit
18? je taksa koju placa putnik.
Medjutum u cijeni karte je mnogo SKRIVENIH taksa.
Tako slijetanje A319 u Sarajevu kosta 1200?, polijetanje 1300?, cak 80? kosta zracni most, 120? ekstra kosta slijetanje kad se pale svjetla,...
Dakle: nije taksa 18?, nego na kraju oko 65 ?.
Mene zanima kakvo je odrzavanje aviona ove kompanije, Na osnovu necega odrzavaju cijene karata jeftinim, dali su to samo cijene aerodromskih taksi ili stede i na servisima, ima li neka statistika koliko padova su do sada imali, koliko prinudnih slijetanja itd... strah me je da to nije voznja bez servisa i provjera ispravnosti, dokle leti dobro je.
Sve je dobro ako to ne utice na sigurnost leta. U hajmo reci visokobudzetnim ili kako se vec zovu avio kompanijama u toku leta dijele kafu, sok i uzinu, cijena svega ne prelazi 10 km, to nije razlog za troduplu cijenu karte. Najbolje bi bilo naci statistiku nesreca niskobudzetnih i visokobudzetnih kompanija, ako tu nema neke velike razlike onda nema svrhe da nas ovi varaju i uzimaju nam novac bezveze.
dakle da "prevedem":
slijetanje i polijetanje punog A319 na sa aerodrom kosta kompaniju:
1200 slijetanje +
1300 polijetanje +
2800 taksa po putniku +
80 zracni most=
--------------------------------
cca 5.380.00 eura kosta da avion pun putnika sleti i poleti sa sarajevskog aerodroma?