Aerodrom Tuzla ima najprimitivnija prilazna svjetla što pilotu dodatno otežava slijetanje.
Avion je pokušao prilaz ali je produžio napravio dva kruga i produzio za Beograd kao alternativna destinacija (nije prinudno slijetanje). Nadogradnjom ILS sistema u kategoriju II ili bar poboljšanje svjetlosnih sistema na aerodromu bi dosta popravilo situaciju.
Aerodorm Tuzla, kao i Sarajevo i Banja Luka... ima ILS CAT I sistem, i sledeće limite : Pilot mora da vidi pistu sa minimalno 200ft (60 metara) i Runway Visual Range (kad staneš na sred piste koliko mora da vidi ispred sebe) mora da bude minimalno 550m.
Ako se ne varam zavisi i do opremljenosti aviona. Skoro letih, pa bije moga sletiti air berlin (kao jeftini letovi) na glavni aerodrom u Minhen, zbog magle,a hacko fly emirates sa a380 sletio bez problema.
Razlog valjda taj cat 1 i cat 3 ali u avionu... Ili me je ona fina prefarbala ali hajd