Fabrikama je mjesto u gradu? U Rajlovcu pa dalje na sjever, u Vogošći (i to samo laka industrija) pa dalje prema Zenici i na Mostarsko raskršće pa dalje je mjesto fabrikama. Prijeratno stanje sa fabrikama na Alipašinom Mostu, Halilovićima, Stupu pa čak i Pofalićima je bilo kritično i uništavalo je perspektivu Sarajeva te od njega pravilo provincijski beznacajni grad sa fabrikama u centru grada umjesto da to bude grad od državnog značaja. Sreca bila Olimpijada inace nam skoro nista ne bi ostalo od te silne Jugoslavije u Sarajevu.
Najbolji primjer značaja BiH i Sarajeva je to da nismo dobili ni kilometar autoputa iako smo imali vecinu "prljave" industrije koja je unistavala prirodu i zdravlje ljudi, stavili su nam dimnjak fabrike na tadasnji grb (hej, dimnjak na grbu jadi moji...), sarajevski aerodrom je imao do olimpijade oko 100000 putnika dok je npr. Skoplje imalo preko tri puta vise (danas duplo), Podgorica duplo vise (danas ispod nas), Ljubljana pet puta vise. Toliko o tom vremenu.
@Helios, izvrćeš i postavljaš neke svoje teze....Aero-zagađenje 60 i 70-tih u SA je bilo dramatično...pa su "drugovi" strateškom odlukom sagradili plinski magistralni vod Batajnica-Sarajevo, uključena je fabrika Birač-Zvornik, a već 1983. plin je od Semizovca produžen i do Zeničke željezare...Ti sa današnje tačke ekološke svijesti palamudiš i pametuješ o vremenu prije 40-50 godina... Ljudi su radili kako su znali i mogli, uprkos što su bili upola manje školovani, postigli su jako puno. Zašto odmah skačete kao horozi, da u upoređivanju sa PROŠLIM, tražite OPRAVDANJE za današnju opštu anarhiju, stranputicu, haos, sveoptu KORUPCIJU...Jesu li "drugovi" iz SRBiH krivi što nam je danas:
- BH plin najskuplji u Evropi?
- ustaljena divlja gradnja, TIBRE, megastaklenici bez ikakvog smisla, uništene zelene površine... što su nam i česme u stanovima "suhe", Vrelo Bosne zagađeno...
- A fabrike ili nestajanje BiH, ekonomskom migracijom njenih građana, dalo bi se diskutovati, šta je manje ZLO!!!