Pa kad su sedamdesetih radile sve tvornice (fabrike), a sad samo prodavnice i kladionice. Zato je prije bilo vise zagadjeno.
Fabrikama je mjesto u gradu? U Rajlovcu pa dalje na sjever, u Vogošći (i to samo laka industrija) pa dalje prema Zenici i na Mostarsko raskršće pa dalje je mjesto fabrikama. Prijeratno stanje sa fabrikama na Alipašinom Mostu, Halilovićima, Stupu pa čak i Pofalićima je bilo kritično i uništavalo je perspektivu Sarajeva te od njega pravilo provincijski beznacajni grad sa fabrikama u centru grada umjesto da to bude grad od državnog značaja. Sreca bila Olimpijada inace nam skoro nista ne bi ostalo od te silne Jugoslavije u Sarajevu. Najbolji primjer značaja BiH i Sarajeva je to da nismo dobili ni kilometar autoputa iako smo imali vecinu "prljave" industrije koja je unistavala prirodu i zdravlje ljudi, stavili su nam dimnjak fabrike na tadasnji grb (hej, dimnjak na grbu jadi moji...), sarajevski aerodrom je imao do olimpijade oko 100000 putnika dok je npr. Skoplje imalo preko tri puta vise (danas duplo), Podgorica duplo vise (danas ispod nas), Ljubljana pet puta vise. Toliko o tom vremenu.
@Helios Kakvo Mostarsko raskrsce, pa gdje bih vikendicu pravio?
Prikaži sve komentare (154)