Ovdje nije bitna firma nego vozac, sleser je sam sebi pravio ovakve bagije i s njima osvajao dakar, da se ja pitam promjenio bi pravila, timovi bi morali voziti sa fabrickim karaserijama i motorima, tek bi onda znali ko se gdje nalazi, ovako i vaz moze pobjediti, napraviti bagija, platiti dovoljno nekoliko kvalitetnih vozaca koji svake godine osvajaju dakar i odnijeti pobjedu.
kako druze nije bitna firma od kako se vozi dakar samo dva puta pobjedio je neko ko nije fabricki vozac tj fabricka ekipa, tj selser je pobjedio ta dva puta opet sa pezo-ovim motorom. a sto se tice pravila pa nisu serijska vozila pravljena za tu namjenu da se veru po dinama i skacu po rupama ne mozes tako, samo je problem sto uvjek ima jedan ili eventualno dva fabricka tima koji ce osvojit sigurno ostali privatnici nemaju sanse, jedino rjesenje je da vise razlicitih fabrickih timova nastupa
@Ryan O'Reily pa bilo bi dobro da su usvojili vw zahtjev da se 50% vozila bazira na produkciskom modelu,., ali to bi diglo cijenu proizvodnje pa se ostatku proizvodjaca nije svidjelo,., vw sa tuaregom,, 1 auto su vozili sa fabrickim dizelom,.,i pokazao se kao dobar ali spor(u odnosu na trkaci model),., pug je ove godine razvalio konkurenciju koje nije bilo,., ali konkurencija nije dobra u moto sportu jer poveca trosak(pa tako u wrc vlada vw, prije njega citroen) proslo je vrijeme utrkivanja
@Ryan O'Reily
I ova auta s kojim su se takmicili su dizajn slesera, mislim da bi za potrosace bilo korisnije da nastupaju timovi sa fabrickim karaserijama i motorima, tad bi znali koji terenac je najbolji, ovo nije pokazatelj da Pezo ima najboljeg terenca, za dvije godine Rusi koji voze Kamaz i Tatre ce napraviti bagija, nalijepiti logo VAZ i pobjediti na reliju, s fabrickom Nivom nebi stigli preci ni 2 etape, raspala bi se.