Zao mi je sto ne vidite nista pozitivno u ovome. Ipak tu rade neki ljudi, ipak brend ima neku lidersku poziciju, ipak se izvozi u neke zemlje. Pa mora proci neku kontrolu kvaliete jel da. Zao mi je sto vam fabrika "na oko" nije super moderna, zato vam je i top komentar na Klixu najveci zivotni uspjeh...
@Hiroyuki evo ti lajk od mene...a sad da te pitam...ako vec nemas love da renoviras halu i nabavis nove masine...a imas kvadraturu koja zjapi prazna i propada (jer samo jedno postrojenje radi) zar ne bi bilo logicno da rentas nekom tj. Da ugovoris obnovu fabrike (pa i tvog dijela) a zauzvrat taj neko dobije na koristenje par godina??? Ili je bolje da imas krs...u kojem su se sigurno i misevi naselili
@pascal Očigledno govoriš o ekonomskoj iskoristivosti i finanijskoj isplativosti određenih proizvodnih kapaciteta. To za svakog lidera i menadžera nije topla voda, tako da je to bilo moguće vjerovatno bi to neko već pokrenuo. Vjerovatno postoje neke "administrativne" prepreke za provedbu. Jel misliš da se nije mogla dati nekome koncesija na izgradnju autoputa, jel misliš da se nije mogla dati koncesija na tramvajska stajališta GRAS-a??? Ono o čemu govorimo nije u našem dometu...
Prikaži sve komentare (135)