"Podsjećamo da je iznos ukupnih nasljeđenih obaveza Željeznica po svim osnovama oko 700 miliona KM."
A od koga naslijediše ovolike dugove, majko draga...... valjda od MARSOVACA....
“Naš cilj su Željeznice FBiH kao pokretač privrednog razvoja cijele bh. ekonomije. Mi smo infrastrukturno, materijalno – tehnički, kadrovski, ali i zakonski najsnažnija domaća kompanija koja pruža usluge prevoza putnika i roba, i kao takva, logično je da čim prije preuzmemo lidersku poziciju u tom smislu. “
Ko li se to npr. potrudi da se nafta ne prevozi željeznicom, ko to AMINOVA
takni NAFTNI LOBI ako smiješ, kao i kockarnice.....
“Naš cilj su Željeznice FBiH kao pokretač privrednog razvoja cijele bh. ekonomije. Mi smo infrastrukturno, materijalno – tehnički, kadrovski, ali i zakonski najsnažnija domaća kompanija koja pruža usluge prevoza putnika i roba, i kao takva, logično je da čim prije preuzmemo lidersku poziciju u tom smislu. “
Ko li se to npr. potrudi da se nafta ne prevozi željeznicom, ko to AMINOVA
takni NAFTNI LOBI ako smiješ, kao i kockarnice.....
@sansel Nema naftni lobi nista sa tim. I pumpadjijama bi bilo jeftinije da naftu nabavljaju zeljeznicom. Medjutim drzava ne radi nista po pitanju naftnih terminala, a ni zeljeznice nemaju svojih vagona za naftu. Umjesto da je Dzumhur mjesto Talga nabavio teretne vagone, i za sitni i krupni teret, danas bi ZFBiH bile zlatna koka kao Telekom.
@Jimmy McNulty I Brankovic da, ali u mandatu Dzumhura je najgore bilo po zeljeznicu. Od Osmanagica je kao krenulo nabolje i dolaskom onog iz Tuzle pa i ovaj mali Dzafic kao nesto radi. Evo najavljuje da ce pustiti u promet Talgo.
@sansel Svercovati mozes i zeljeznicom mozda cak i lakse jer je javna kompanija odnosno imas politicku pozadinu i politicki kisobran koji bi te stitio u tom kriminalu :) Salim se malo. Ne moze se nafta svercovati tek tako, nije cisterna igla da je prosvercujes preko granice.Vidi nafta se prevozila jedno vrijeme zeljeznicom. Ne znam jesi li primjetio u Blazuju onih 50-tak vagona na kojima je pisalo Energopetrol. Eh onda ide privatizacija Energopetrola koja je zavrsila tako kako je zavrsila
@drug_lenjin Ina se okrece drumu, vagoni stoje i propadaju, treba nekoliko stotina hiljada KM godisnje za njihovo odrzavanje i to je to. Vagoni su sada ne znam gdje mozda su i rashodovani. Dakle da bi zeljeznica prevozila naftu mora biti specijalizovana za to. Mora imati vagone prije svega. Moze iznamljivati vagone kao sto iznajmljuje za psenicu ali onda bi te doslo skuplja pita od tepsije.
I baš dok je Džumhur bio direktor nabavljeni su teretni vagoni novi iz Portugala i za sitni i krupni teret to je riješeno, drugo je što je on pokrao firmu.
@drug_lenjin
sa malim zakašnjenjem, mislim da se radi o 2012 godini.... kada je utvrđeno da je samo preko graničnog prelaza Izačić u BiH ILEGALNO UŠLO 312 šlepera robe....
potraži malo, ako ti nije mrsko.....
pozdrav