Ove Branding konferencije su u ravni sa knjigama "Kako zaraditi u Casinu", da neko i ako neko zna tajni recept sigurno ga ne bi jeftino prodavao ili ovako izlagao. Marketing je najviše umjetnost, pa onda pishologija i ekonomija. Ako neko želi saznati par osnova koje su u pozadini svega preporučujem Influence: The Psychology of Persuasion by Robert Cialdini; a ne kojekakve crne konferencije.
Ne slazem se. Marketing je danas vise nauka a manje umjetnost. Nekada je mozda bilo obrnuto, ali danas je tako zato sto je dosao internet marketing gdje je sve mjerljivo (prikazana reklama X puta a bilo Y klikova, itd.). Sve to otvara puteve matematici, odnosno statistici, multivarijacionoj analizi, machine learning (AI), itd. A to je ipak nauka. Inace, ova konferencija je cista ubleha. Prave konferencije su uglavnom u UK, Irskoj i naravno USA.
@pinkman ...marketinška "nauka" je, šuštinski, lijepo upakovana varijacija na temu "mooda pod bubrege". čitava kasta ublehaša iznikla na kapitalističkom imperativu "prodaj po svaku cijenu, ne birajući sredstva".
Prikaži sve komentare (36)