Fino, ali ovdje niko ne postavlja pitanje odgovornosti za kašnjenje.
Tako Strabag kasni sa tunelom Karaula na putu Tuzla-Sarajevo više od 8 mjeseci, kraj se i ne najavljuje a niko ne poteže pitanje naplate penala.
Tunel trebao biti otvoren u novembru 2015. godine, svi šute, ministar prometa, čak i mediji. Ovo je teška korupciona afera i niko ništa.
Hvala lijepa. Bio sam u vozu koji je kod Celebica iskočio iz tračnica (izlaz iz tunela, zamalo u provaliju završili). Šok. Još sam bio kriv što sam propustio bus prema Mostaru, pa sam morao stopirati. nikad vise našom željeznicom.
@odliv mozaka
Koji mediji, Bakir je sve "kupio", i FTV i Radončić i Avaz, kao što je Strabag kupio sve ministre prometa i direktore cesta i autocesta . Oni u Mreži samo nešto po površini čeprkaju kao da se vidi kako su neovisni, a šute o suštinskim stvarima.
Cijena povratne karte Sarajevo-Mostar je 17,60 KM; u grupi od sest osoba ili uz indeks 15,40 KM. Cijena od 10 KM jedan pravac, 15 KM povratna bi za mene bio pun pogodak.
Zeljeznice moraju da postanu dio gradskog prevoza za Sarajevo jer od Tarcina do Zeljeznicke stanice cijela pruga je van nivoa te sa cescim i redovnim prevozom te mjesecnim kartama bi lagano veliki broj ljudi koristio istu za dolazk/odlazak u grad. Isto vazi za vozove do Zenice i Mostara gdje trebaju preuzet primat od autobusa.