@Muha994 prodas sve tramvaje centortransu koji bi ih rado pokupovao i time privatizujes gradski saobracaj u potpunosti.
Svi bi ljudi koji trenutno rade za gras zadrzali svoje poslove samo sto bi im sada uslovi bili puno bolji a privatnik (centro) bi puno vise pazio svoja vozila, i povremeno kupovao nova, i tako i gradjanima osigurao bolji kvalitet prevoza.
@Cassius
Jeste, pa kad ti privatnik stavi tržišnu cijenu, misliš da bi đaci plaćali 16KM, penzioneri 2 do 23 KM, studenti 26KM, radnik 53? Jašta bi. Plaćao bi nešto manje nego da na istoj relaciji potrošiš goriva za vožnju prosječnim automobilom.
@bosman345 a tacu mu drug rec kad covjek hoce da ćepi zilu kucacicu ovog grada, da gras stane... imali smo dane kad gras nije radio. :))) kako si mi ti?
....bi kroz tebe , zna se kome se ustaje i uvjek sam prvi koji ustane starijem kada je to potrebno ali mnogima ne treba jer su bezobrazni i nekulturni. Dalje sto se tice tramvaja jedina normalna relacija je centar i stari grad ostalo je igra na zivot i smrt samo je pitanje kad ce se kakvo sranje desit. Tramvaji su uzas ko da smo u 20om stoljecu plus nemamo tri ista tramvaja , jedva ja udjem o ne turske a da ne govorim o nekim ljudima sa invaliditetom ,mozete pricat koliko hocete al gradski....