SPIEGEL je testirao elektro auta Renault Zoe i novi Opel Ampera-e, koji kao prvi nude dovoljno dug domet za svakodnevne vožnje (a ne koštaju kao svetog Petra kajgana, kao Tesla). Vrijeme potrebno za vožnju od Kelna do Hamburga, 357 km, sa potrebnim zaustavljanjem radi dopunjavanja? 10 PUNIH SATI !!! Zoe košta 32.900 €, Ampera-e nešto ispod 40.000. Vala, ko ih kupi, trebalo bi mu rezervisati mjesto na Jagomiru (a i za kupce Tesle)
@zanimljiv - a koliko ovaj košta? Zoe i Ampera-e vode kao prve praktične u srednjoj klasi, a ako se praktičnim smatra nešto čemu treba 10 sati da 360 km, onda je i Bosna funkcionalna zemlja
@SaBiker , slazem se za konstatacijama. Tesla se tretira kao prestizna marka, koristena za identifikaciju progresivne ultra bogate klase, a ne istinskih boraca za ekoloski boljitak planete zemlje. Pored navedenih jeftinijih elektricnih auta, i kao porededjenje, Toyota Prius je opcija koja pruza kvalitetniju i dugorocniju tehnologiju za otprilike $20,000. Popularnost Tesla Model S je kalkulisani vanjski dizajn, brutalno kopirani Masserati Quattroporte, sto je cini ekskluzivnom i precijenjenom.