lifestyle
37

Audi B2B Run je jedan od načina da razvijete timski duh kod uposlenika

Klix.ba
Audi B2B Run, najveće okupljanje uposlenika bh. kompanija, ove će godine doživjeti svoje drugo izdanje. Sarajevo će 27.09.2018. godine postati mjesto okupljanja brojnih timova kompanija iz privatnog i javnog sektora, koji će uzeti učešće na najvećem poslovno-sportskom događaju.

Audi B2b Run utrka namijenjena je uposlenicma kompanija podijeljenih u tri kategorije: male, srednje i velike. Trči se na stazi dugoj pet kilometara, a nužno je da tim iz svake komapnije ima najmanje tri učesnika-uposlenika. Iako takmičarskog karaktera, Audi B2B Run potiče na druženje s kolegama i predstavnicima drugih kompanija, razvijanje timskog duha te fizičku aktivnost koja pozitivno djeluje i na zdravlje te doprinosi osjećaju zadovoljstva na radnom mjestu.

Prema istraživanju Eurobarometra dvije trećine Europljana sjedi između 2,5 i 8,5 sati svaki dan. Svaki deseti sjedi i više od 8,5 sati dnevno. Bavljenje sportom uposlenika, uz pozitivan uticaj na zdravlje, potiče osjećaj zadovoljstva i motiviranost uposlenika na poslu.

"Već u Starom Rimu je postojala izreka "Mens sana in corpore sano" – u zdravom tijelu zdrav duh! Smatram da je ovo prilično primjenjivo na današnje vrijeme. Ljudi dosta vremena sjede, bolesni su i čekaju da magija dođe spolja. Kada ste svježi i u dobroj kondiciji, onda ste također mentalno i fizički jaki i stvorićete dodatnu vrijednost za sebe, brend i kompaniju. Međutim, to je na svakom pojedinačno, da li će početi da aktivira dugme svog motora, tj. tijelo ili ne. I nema velike lične investicije – samo 30 do 45 minuta dnevno", Izjavio je Alex Vaszi, direktor kompanije Porsche BH, čiji Audi brand je naslovni sponzor utrke.

Nešto slično tome upravo je uradio i Audi 1980-ih - "upalio dugme svog motora" i establirao Audi u premijum segmentu ramu uz rame sa Mercedesom i BMW i postao jedan od vodećih premium brendova. Ali naravno to nije došlo samo nego sa dosta truda i odricanja. Izbacili su nove tehnologije koje su promijenile tadašnju autoindustriju: quattro, aluminijujsku sasiju (Audi space frame), TDI dizel motore, a sada sa svojim elektirčnim e-tron modelom.

Kompanija Porsche BH pokrenula je i inicijativu, gdje tzv. "ambasadori" unutar kompanije promovišu više sportskih aktivnosti: trčanje, biciklizam, planinarenje, fudbal.

"Svojim zaposlenima uopšteno govorim da ja nisam sponzor njihovih fizičkih aktivnosti, ali sam zagovornik i promoter preko mojih ambasadora, kako bismo imali održivost aktivnosti. Koristeći ovaj pristup, pokušavam da učinim fizičke aktivnosti dijelom njihovog svakodnevnog života i potreba", dodaje Vaszi.

Na prošlogodišnjoj Audi B2B Run utrci jedana od brojnijih ekipa bio je tim Porsche-a BH čiji uposlenici su „branili“ boje svoje kompanije. Ove godine, kako kažu, očekuju učešće još većeg broja trkača na samoj utrci.

"Učešće na Audi B2B Run utrci pruža mogućnost uposlenicima da urade nešto dobro za sebe i istrče 5 km, te da se bolje upoznaju van kompanije kroz sjajnu zabavu. To stvara više vrijednosti poput timskog duha i ponosa na Audi i na kompaniju za koju rade. Kako bih to rekao filozofijom brenda AUDI: apredak kroz ljude stvara napredak kroz tehnologiju (Vorsprung durch Technik). To je razlog zašto je Audi lider u premium segmentu u svjetskoj automobilskoj industriji, na šta smo kao kompanija ponosni", zaključio je Vaszi.