Dijete sa izmišljenim prijateljem brže uči o kontroli, nervozi i brže shvata svijet oko sebe
U periodu od treće do pete godine 65 posto djece ima prijatelja iz mašte. Dijete u tom periodu počinje formirati identitet te testira i shvata granice između fantazije i stvarnosti. Iako postoji pravilo da će djeca prerasti svog izmišljenog prijatelja kad krene u školu, neka djeca se ipak nastavljaju "družiti" i poslije sedme godine.
Brojni roditelji odlučuju obeshrabriti dijete u ovakvoj vrsti igre jer su zatečeni ovim saznanjem. Međutim, stručnjaci tvrde da nema potrebe za stresom dokle god dijete održava komunikaciju i sa drugim prijateljima i ne zatvara se u sebe.
Stručnjaci tvrde da ovo pomaže djetetu da se oproba u nekoliko različitih uloga u važnom periodu socijalnog razvoja, pomaže djetetu da osjeti kontrolu, disciplinu i moć bez nervoze koja se stvara u kontaktu sa stvarnim osobama te da se trudi shvatiti važne stvari iz svijeta koji ga okružuje.