Stručnjaci naglašavaju da se izrađuju mašine koje prepoznaju emocije na ljudskim licima i u glasovima, ali su "daleko od simuliranja stvarne empatije".
Tehnologije poput vještačke inteligencije i obrade podataka mijenjaju poslovni svijet.
Poslovi u maloprodaji nestaju u SAD, a ljude zamjenjuju roboti.
Naučne studije pokazuju da je trenutno u Americi 40 posto poslova na kojima su ljudi angažovani u opasnosti od automatizacije, kao i dvije trećine poslova u zemljama u razvoju.
U Kini slabo plaćene poslove u proizvodnji sada rade roboti.
Međutim, roboti, zasad, nisu u stanju da raspolažu stvarnim emocijama, koje su potrebne i značajne u nekim zanimanjima.
Uz robotizaciju, koja se sve više širi, uspješna saradnja sa drugima postaje ključna za uspješni posao, a tu su emocije veoma važne.
Revizija Svjetske banke iz 2016. godine pokazuje da 79 posto zaposlenih rangira socio-ekonomske vještine poput iskrenosti ili sposobnosti za rad u timu - kao najvažnije.
Emocionalne vještine posebno su važne u zdravstvu, gdje postoji povećana potražnja za radnicima zbog globalnog povećanja broja stanovnika i širenja bolesti, navodi BBC.
Tu se ubrajaju i visoko obrazovani ljekari i tehničari čiji je rad sa pacijentima povezan sa tehničkim vještinama, kao i radnici kojima su glavni zadaci podrška i komunikacija sa ljudima.
I obrazovanje je područje koje zahtijeva ljudski angažman kako bi se motivisali učenici.
Roboti neće moći da sasvim zamijene socijalne radnike ili profesore u srednjim školama.
Ipak, ti "emocionalni poslovi" su slabo plaćeni u odnosu na one u kojima roboti preuzimaju glavnu ulogu.