Rasprava na internetu
325

Kupci uvjereni da je McDonald's "smanjio" svoje hamburgere: Ovo je dječija veličina

I. B.
Mnogi su uvjereni da se McDonald's služi "lukavom" metodom za vrijeme poskupljenja (Foto: Facebook)
Mnogi su uvjereni da se McDonald's služi "lukavom" metodom za vrijeme poskupljenja (Foto: Facebook)
Svjetski popularni lanac brze hrane McDonald's postao je meta rasprave na internetu nakon što su pojedini kupci iz Australije primijetili da se veličina hambrugera koje nude u svom jelovniku, znatno smanjila.

Otkako su počela masovna poskupljenja brojni brendovi hrane odlučili su "potajice" povećati cijenu, a smanjiti količinu svojih proizvoda, čime se kupcima za više novca prodaje manje. Neki su sada potakli glasine da bi se nešto slično moglo dešavati i u McDonalds'u.

Rasprava je nastala na Facebooku gdje je jedan kupac iz Australije usporedio veličinu Filet-O-Fisha, McChickena i hamburgera.

"Je li Filet-O-Fish uvijek bio ovako malen? Ne sjećam se da je bio ovako mini, dječije veličine?!", napisao je on.

Zatim su se počeli javljati i ostali korisnici koji su se složili da su hamburgeri u ponudi sada "znatno manji".

"Prošle sedmice smo jeli Big Mac. Ne samo da se smanjilo pecivo, već su i pljeskavice bile tako tanke da smo doslovno mogli vidjeti kroz njih. Kao da su ih prerezali na pola", podlijeo je svoje iskustvo jedan korisnik.

Korisnici Facebooka zaključili su i da trenutne cijene ne odgovaraju onome što se nudi, te da cu cijene "prenapuhane, a roba "ispuhana".

O svemu su se oglasili i iz uprave Mc Donalds'sa, gdje su izjavili kako nije bilo promjena u veličini hrane.

"Posvećeni smo tome da našim kupcima nudimo hamburgere izvrsne kvalitete i velike vrijednosti koji sadrže 100 posto piletine koju je odobrio RSPCA i 100 posto australske govedine", istaknuli su.

Inače, ovo nije prvi put da se popularni lanac hrane "pravda" pred optužbama da se veličina njegovih hamburgera smanjuje tokom godina.

Godine 2020. jedan nezadovoljni kupac fotografirao je cheeseburger za koji je rekao da je jedva veći od njegova palca.

Kupci su se i ranije sretali sa ovim
Kupci su se i ranije sretali sa ovim "problemom"

Tada, McDonald's je priznao da je promijenio svoje pecivo u cheeseburgerima kao dio procesa inovacije i ulaganja.

"Ukupna težina naših burgera ostaje nepromijenjena... Nova lepinja je iste težine, s malo drugačijim omjerima", rekli su tada.