U reklami koja traje 90 sekundi, a iza koje stoji londonska reklamna kompanija Leo Burnett, prikazan je dječak koji s majkom razgovara o preminulom ocu kojeg nikad nije upoznao. On je pitao o tome šta je njegov otac bio i šta je volio raditi, a u konačnici saznaje da dijele omiljenu stavku iz McDonaldsovog menija.
New #McDonalds advert, cynically using the story of a kid's dead dad is trashy beyond belief. Who needs 2 parents when you have McNuggets?
— Tony Richman (@TonyLRichman) May 12, 2017
"McDonald's je upravo prikazao reklamu u kojoj koristi smrt oca jednog djeteta. Kome trebaju roditelji kad je tu hrana iz McDonald'sa?", samo je jedan od brojnih komentara koji su preplavili društvene mreže.
I lost my father when I was a child and I find the latest McDonald's advert disgusting and offensive. Shame on you! #mcdonalds #badtaste
— The Midgers (@midgersbtfc06) May 14, 2017
Glasnogovornik ovog lanca brze hrane rekao je za BBC kako nisu imali lošu namjeru i kako je cilj bio istaći ulogu koju McDonald's igra u svakodnevnom životu kupaca.