McDonald's u ponudi ima svoje prvo vegetarijansko jelo za djecu

Iako je ova kompanija najpoznatija po svojim hamburgerima i brzoj hrani u posljednje vrijeme McDonald's sve više pažnje obraća na vegetarijanska jela i na ovaj način prehrane, piše Daily Mail.
Dok se milioni pridružuju kampanji Veganuary, odustajanju od mesa, mliječnih proizvoda i ribe u januaru, ovaj gigant brze hrane danas je lansirao svoj prvi vegetarijanski Happy Meal za djecu.
U njemu se nalazi pohovani crveni pesto umjesto burgera ili piletine koji dolaze u standardnim Happy Mealovima. Slično jelo bit će posluživano i za odrasle. Novi Happy Meal Veggie Wrap kreiran je u saradnji s Vegetarijanskim društvom i Britmums mrežom koja je okupila roditelje i djecu kako bi pomogla pri konačnom odabiru recepta.
U tortilji se nalazi još grašak, paradajz, arborio riža, pesto od paradajza, crvena paprika, maslinovo ulje, ljekovito bilje i šećer, a služi se s kečapom i isjeckanom salatom. Svi sastojci su bez mlijeka i veganski.

Happy Meal Veggie Wrap ima 209 kalorija, što je manje od 250 kalorija koliko je u hamburgeru.
Veliki supermarketi i lanci restorana ovog mjeseca promoviraju niz vegetarijanskih i veganskih proizvoda koji odražvaju promjenu navika u ishrani.
Naprimjer, Marks i Spencer će ove sedmice lansirati vegansku liniju pod nazivom Plant Kitchen, dok TGI Fridays nudi veganski hamburger koji izgleda kao mesni, s ružičastim centrom iz kojeg izlazi sok od cvekle.
I Greggs će lansirati vegansku kobasicu koja bi trebala zamijeniti pravu mesnu kobasicu.
Prema istraživanju koje je sproveo McDonald's , trećina klijenata ove kompanije smatra da je važno jesti što više obroka na biljnoj bazi.
Anketa koja je sprovedena pokazala je da će 2,6 miliona ljudi pokušati u januaru postati vegetarijanci ili vegani unutar kampanje Veganuary.
Milioni ljudi sada sebe definiraju kao "flexarijance", smanjujući količinu životinjskih proizvoda i ne konzumirajući meso po nekoliko dana.