Vjerodostojnost i održivost velika su prednost prilikom prodaje hrane, pa je Milka odlučila ponovno pokrenuti zanimanje kupaca za neke proizvode s novim pakovanjem.
Pet novih pakovanja pojavljuje se u mnogim trgovinama, a umjesto starog omota sa ilustracijom ljubičaste krave, sada se na njima pojavljuju fotografije pravih životinja.
Na pakovanjima se nalaze i podaci o pasmini krave, karakteristikama i porijeklu.
"Upoznajte prave Milke krave u ograničenom broju pakovanja. U našim popularnim Milkama i sortama alpskog mlijeka, punih lješnjaka i karamele... To su odabrane krave s farmi u alpskoj regiji i alpskog podnožja iz kojih dobivamo naše alpsko mlijeko za posebnu Milka čokoladu", saopćeno je.
Još od 1901. godine proizvođači Milke su koristili samo 100-postotno alpsko mlijeko za svoju čokoladu.
"Da bismo napravili čokoladu Milka, dobijamo dobro alpsko mlijeko sa porodičnih farmi u Alpama i u podnožju planina. Gerda, Moocha, Marisa, Lola i Katja izabrane su predstavnice ovih farmi. Zahvaljujući ovim kravama, za našu Milka čokoladu koristimo visokokvalitetno alpsko mlijeko. Kroz ovu kampanju možete saznati o našim najvažnijim heroinama i saznati više o njihovim karakteristikama kroz sorte Milka", dodali su iz kompanije Mondelez.