
Iz kompanije su naveli da novi okus nude zahvaljujući optimiziranju jedinstvene mješavine sastojaka. Obećavaju još bolji napitak koji će u augustu biti dostupan širom SAD-a, a već se prodaje u više od 25 zemalja svijeta.
Prije pojavljivanja novog pića na američkom tržištu Coca-Cola će provesti eksperimentalno ispitivanje.
Iako je Coca-Cola Zero Sugar varijanta dijetalnog gaziranog napitka, proizvođač tvrdi da joj je okus bliži okusu originalne Coca-Cole, a da nema dodanog šećera.
Novitet stiže u vrijeme kada se industrija pića pokušava okrenuti smanjenju potrošnje šećera. Prodaja gaziranih pića u SAD-u je u 2016. pala na najniži nivo u posljednjih 30 godina.
Prošle godine Coca-Colin konkurent PepsiCo najavio je da će do 2025. godine njihova pića sadržavati 100 ili manje kalorija.
Coke Zero, piće koje se na tržištu pojavilo 2005. godine, i u 2016. nalazilo se među deset najprodavanijih.