Na Sajmu kafe ove godine učestvuju sljedeći brendovi: Manuel Caffe, Julius Meinl, Lavazza, Franck, Goriziana, SanGiusto, Saccaria, Vispak, Dino Kafa, Automatic Servis, CaffeMatic, Slim Line, te Meggle, oficijelni pokrovitelj Festivala.
Posjetioci sajma imaju imati priliku da upoznaju nove trendove i načine pripreme kafe i čaja, kao i da uživaju u ukusima omiljenih napitaka.
Coffee Fest je namijenjen svim ljubiteljima kafe, kao i onima koji žele saznati više o ovom popularnom napitku, te je prilika za upoznavanje, razmjenjivanje iskustava i komunikaciju među vlasnicima kafića, veleprodajnim i maloprodajnim trgovcima, te svim ljubiteljima ovog popularnog napitka.
Prvi dan sajma je rezervisan za druženje sa ugostiteljima i kompanijama, a pojedini izlagači su spremili i radionice koje će prezentovati vrhunski baristi, dok je drugi dan sajma rezervisan za takmičenje u latte artu (metodi pripremanja kafe i kreiranja umjetničkih oblika od pjene), koje se ove godine održava pod nazivom Sarajevo Latte Art Challenge.
Dejan Radović, organizator ovog događaja, za Klix.ba je kazao kako se nada da će svi posjetitelji na ovom mjestu moći naći kafu za sebe, te uživati u raznim okusima kafe koju spremaju vrhunski baristi iz regiona.
"Nadam se da će ugostitelji znati da cijene trud kompanija koje učestvuju na ovom festivalu i koje su se potrudile da sve izgleda besprijekorno, te doći da dogovore neki posao, obuče svoje ljude u ugostiteljskim objektima kako bismo išli prema višem standardu života kakav vlada u Evropi. Sarajevo je turistički grad, a ovaj festival ima cilj da prezentuje Sarajevo kao jedan kulturni, turistički centar u regionu i šire, jer mi to zaista jesmo", kazao je Radović.