Proizvodi koji se najviše kupuju i koji su skuplji najčešće se redaju u razini očiju na policama, dok su oni jeftiniji često na dnu.
A slično je i s oznakama i naljepnicama na samoj robi.
Mnogi su primijetili kako su banane najčešće broj jedan na elektronskoj vagi u trgovinama, no znate li zašto je to tako?
Naime, nije riječ o nikakvom marketinškom triku, razlog je isključivo tehničke prirode.
Banane su, najviše tražen proizvod, i kako bi se olakšao proces mjerenja na vagi trgovci joj najčešće dodjeljuju broj 1. Za ostale artikle šifre se dobivaju tako da kako se pojavi novi proizvod, tako dobije prvu sljedeću šifru.
Banane su dostupne cijele godine i uvijek se dobro prodaju, bez obzira na to koje je doba godine, koliko im je cijena skočila i gdje se točno nalazi dućan u kojem se prodaju.
Zbog toga je najpraktičnije dati im tipku broj jedan kako ih kupci ne bi dugo tražili. S tim djelomično ima veze i abeceda, pišu neki mediji, no prednost u ovom slučaju ipak ima prodaja i popularnost tog voća jer, primjerice, ananas ili avokado uglavnom nisu prije banana na vagama.