Jeste li čuli za nanoship? Generacija Z tako definiše ljubavne veze
Riječ je o novom načinu povezivanja koji stavlja fokus na kratke, ali značajne trenutke, umjesto na dugoročne, nejasne i često zbunjujuće odnose.
Svake godine aplikacija Tinder namijenjena za upoznavanje provode istraživanja kako bi pratili navike svojih korisnika i uočili nove trendove.
Tinder je, u svom godišnjem izvještaju "Year In Swipe", predstavio najnovija istraživanja koja pokazuju promjene u načinu na koji se ljudi povezuju.
Istraživanje je provedeno na 8.000 samaca, u dobi od 18 do 34 godine, koji su aktivno tražili partnera, a jedan od ključnih uočenih trendova za 2025. godinu je upravo "nanoship".
Melissa Hobley, glavna direktorica marketinga Tindera, pojasnila je u izvještaju: "Samci danas otvoreno govore o svojim namjerama u vezi sa zabavljanjem, jasno ističu šta žele i odbijaju kompromise. Ovaj stav doveo je do tri glavna trenda: otvoreno izražavanje želja, upoznavanje uz poljubac i nano-ship."
Svrha "nanoshipa" je u pronalaženju radosti u sitnicama
Naime, nanoship je suprotnost "situationshipu" koji se često povezuje s nesigurnim i zbunjujućim vezama. Ipak "situationship" uključuje dugi, komplicirani odnos u kojem dvije osobe imaju različita očekivanja, nanoship se bazira na kratkotrajnim, ali srećnim trenucima.
Ovaj trend stavlja naglasak na sitnice koje donose radost i uživanje u trenutku, bez opterećenja budućnošću. Predviđa se da će "nanoship" postati dominantan trend u svijetu dejtinga, zamjenjujući stari model odnosa koji je bio često zbunjujući i ispunjen nesigurnostima.