Radost u sitnicama
6

Jeste li čuli za nanoship? Generacija Z tako definiše ljubavne veze

Piše: A. Ć.
Foto: Shutterstock
Foto: Shutterstock
U savremenom svijetu "modernog dejta" pojavljuje se novi trend koji polako pomiče granice tradicionalnih "situationshipa", odnosno nedefinisanih veza. Ipak, fenomen poznat kao "nanoship", postao je sve prisutniji među pripadnicima generacije Z.

Riječ je o novom načinu povezivanja koji stavlja fokus na kratke, ali značajne trenutke, umjesto na dugoročne, nejasne i često zbunjujuće odnose.

Svake godine aplikacija Tinder namijenjena za upoznavanje provode istraživanja kako bi pratili navike svojih korisnika i uočili nove trendove.

Tinder je, u svom godišnjem izvještaju "Year In Swipe", predstavio najnovija istraživanja koja pokazuju promjene u načinu na koji se ljudi povezuju.

Istraživanje je provedeno na 8.000 samaca, u dobi od 18 do 34 godine, koji su aktivno tražili partnera, a jedan od ključnih uočenih trendova za 2025. godinu je upravo "nanoship".

Melissa Hobley, glavna direktorica marketinga Tindera, pojasnila je u izvještaju: "Samci danas otvoreno govore o svojim namjerama u vezi sa zabavljanjem, jasno ističu šta žele i odbijaju kompromise. Ovaj stav doveo je do tri glavna trenda: otvoreno izražavanje želja, upoznavanje uz poljubac i nano-ship."

Svrha "nanoshipa" je u pronalaženju radosti u sitnicama

Naime, nanoship je suprotnost "situationshipu" koji se često povezuje s nesigurnim i zbunjujućim vezama. Ipak "situationship" uključuje dugi, komplicirani odnos u kojem dvije osobe imaju različita očekivanja, nanoship se bazira na kratkotrajnim, ali srećnim trenucima.

Ovaj trend stavlja naglasak na sitnice koje donose radost i uživanje u trenutku, bez opterećenja budućnošću. Predviđa se da će "nanoship" postati dominantan trend u svijetu dejtinga, zamjenjujući stari model odnosa koji je bio često zbunjujući i ispunjen nesigurnostima.