Sve popularniji brend
63

Belma Tvico niže uspjehe i izvan BiH: Dizajnerica osvaja modno tržište u Turskoj

N. O.
Foto: Alp Onur
Foto: Alp Onur
Belma Tvico posljednjih nekoliko godina kontinuirano gradi svoje prisustvo na turskom modnom tržištu. Kao rezultat napornog i posvećenog rada, uslijedili su brojni zapaženi uspjesi.

Jedan od posljednjih bio je glamurozni događaj održan krajem ljeta u Lujo Concept Storeu u Bodrumu u sklopu Lujo hotela – jednog od najluksuznijih hotela na turskoj obali.

Belma Tvico, istaknuta bh. modna dizajnerica, predstavila je svoju najnoviju kolekciju inspirisanu bosanskohercegovačkom tradicijom, te dodatno približila jedinstvenosti svog brenda velikom broju eminentnih gostiju organizujući događaj koji je spojio modu, kulturu, i bogato historijsko naslijeđe.

Foto: Alp Onur
Foto: Alp Onur

Uz podršku Udruženja Tradicija i kultura, Tvico je zvanicama predstavila svoju kolekciju sa motivima Bosančice. Postavka je bila posebno osmišljena kako bi istakla spoj modernog dizajna i tradicionalnih uzoraka. Gosti su imali priliku uživati u unikatnim kreacijama koje slave modu, ali i bogatu kulturnu baštinu Bosne i Hercegovine.

Foto: Alp Onur
Foto: Alp Onur

Osim što nosi status jednog od najpoznatijih turskih hotela, Lujo hotel je ovog augusta stekao dodatno priznanje na svjetskoj sceni radi organizacije prvog ikada koncerta Robbie Williamsa u Turskoj.

Za vrijedni Belma Tvico tim, ljeto je proteklo u znaku mnogobrojnih aktivnosti koje su dodatno pozicionirale ovaj uspjepšni bh. modni brend u Turskoj. Nakon Bodruma, uslijedio je ulazak u concept store Brandroom u Emaar Squareu u Istanbulu, Abdi Ipekci ulici na Nisantasi, i Yalikavak marini u Bodrumu, u kojim je otvoren Belma Tvico pop-up kutak.

Foto: Alp Onur
Foto: Alp Onur

Ova ekskluzivna saradnja omogućila je svim ljubiteljima mode da pronađu timeless kreacije ovog brenda i osjete duh bosanskohercegovačke tradicije u svakom detalju.

Belma Tvico nastavlja svoje aktivnosti u Turskoj i ove jeseni, gdje je njezin modni brend već postao prepoznatljiv, te dostupan isključivo na odabranim prodajnim lokacijama. Ujedno je to i prvi bh. modni brend koji je stekao veliku popularnost i vidljivost na turskom modnom tržištu.