Bh. manekenka Džejla Glavović nastavlja uspješan posao u Njemačkoj i Italiji
Džejla Glavović početkom septembra putuje u Njemačku, a zatim u Italiju na nekoliko direct bookinga, među kojima su revije Escade i katalog branda Airfield.
Airfield je jedan od najekskluzivnijih njemačkih modnih brendova, učesnik fashion weekova širom svijeta, dok se njihove kampanje često nalaze u poznatom modnom magazinu Vogue.
Bh. manekenka je već imala priliku raditi revije i look bookove za ovaj brend, kao i za kompaniju Escada koja je bukira unazad već deset godina, tako da su u pitanju već uhodani poslovi u svakoj novoj sezoni.
"Raduje me revija branda Liebeskind, koji je zapravo nekadašnji Wolfgang Joop, iza kojeg danas stoji njegova kćerka. Iskoristit ću jedan slobodan dan da obavim go&see, koji zakazuje agencija kod dizajnera za sljedeći Berlin fashion week u januaru", kazala je Glavović za Klix.ba.
Nakon povratka u Bosnu i Hercegovinu, bh. manekenka će snimati kampanju za novu kolekciju brenda Belma Tvico Stambol.
Karijera Džejle Glavović počela je u Parizu, gdje je otvarala reviju na Fashion Weeku, a uzlaznom putanjom je krenula nakon 2002. godine kada je na Filipinima, u konkurenciji od 96 djevojaka, osvojila prestižnu Miss Earth titulu, nakon čega slijedi nastavak karijere i boravak od nekoliko godina u Aziji. U karijeri joj je u to vrijeme mentorica i velika potpora bila Amela Radan, direktorica Sarajevo Fashion weeka.
Nakon Azije, Džejla Glavović karijeru nastavlja u Evropi gdje je radila i živjela desetak godina, sve do povratka u BiH.
Iza nje su brojne revije visoke mode, kampanje i reklame za brojne brendove i kuće kao što su Graziella, Vogue, Triumph, Dsquared, D&G, Salvatore Ferragamo, MC Donalds, Loreal, Pantene....
Džejla Glavović danas vrlo uspješno održava karijeru čestim odlascima u modne prijestolnice. Vlasnica je modne agencije Scouting i u BiH gradi karijere novim generacijama bh. modela.